Jooow Julien,
Ik zal zeker aanwezig zijn ! En natuurlijk de KDG kleuren verdedigen ( voor 1 keertje toch....). Ik wil die dag zeker komen helpen en mee koersen.
Met sportieve groet
Wouter
www.wiwo.be
BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- ATEGEV
- Mountainbiker
007, Ik zie dat je je eerste post van 16/09 enkele keren hebt aangepast, o.a. vandaag nog. Ik merk ook op dat daarin sprake is van ergens een datum te kiezen begin mei. Was dit je eerste ged8 en en is het onderts. 22/03 geworden, of is het nu verandert van 22/03 naar begin mei.
Nu ja, ik ben bijne zeker dat ik kom, maar het zou natuurlijk wel handig zijn op voorhand te weten wanneer.
Wordt het parcours reeds enkele weken of slechts een paar dagen op voorhand afgepeild?
Nu ja, ik ben bijne zeker dat ik kom, maar het zou natuurlijk wel handig zijn op voorhand te weten wanneer.
Wordt het parcours reeds enkele weken of slechts een paar dagen op voorhand afgepeild?
Hey Julien,
Ik zal proberen van de partij te zijn, om mijn titel proberen te verlengen.
Heb enkele triathleten aangesproken en zij willen het mtb'en eens uittesten.
Volgens mij gaan er een pak meer studenten op afkomen dan afgelopen jaar in Spa.
Alvast proficiat met uw organisatie, da gaat zeker en vast dik in orde komen.
Dries
Ik zal proberen van de partij te zijn, om mijn titel proberen te verlengen.
Heb enkele triathleten aangesproken en zij willen het mtb'en eens uittesten.
Volgens mij gaan er een pak meer studenten op afkomen dan afgelopen jaar in Spa.
Alvast proficiat met uw organisatie, da gaat zeker en vast dik in orde komen.
Dries
Hallo Julien,
vanuit EHSAL zal ik proberen een team af te vaardigen. Naar de EHSAL-studenten de volgende boodschap: bij 15 EHSAL-deelnemers leg ik een bus in vanuit Dilbeek naar Kontich.
Enkel spijtig voor de omni-duursporters dat dezelfde dag het BUSF-FUSB-kampioenschap veldlopen wordt georganiseerd te Gent...
vanuit EHSAL zal ik proberen een team af te vaardigen. Naar de EHSAL-studenten de volgende boodschap: bij 15 EHSAL-deelnemers leg ik een bus in vanuit Dilbeek naar Kontich.
Enkel spijtig voor de omni-duursporters dat dezelfde dag het BUSF-FUSB-kampioenschap veldlopen wordt georganiseerd te Gent...
- Wacko007
- Mountainbiker
Ik dank in ieder geval idereen die mee wilt doen aan de promotie van mijn eindwerk!!!
Hier komen enkele antwoorden op vragen/opmerkingen.
Afpijling:
Er kan op voorhand niet afgepijld worden omdat er enkel een vergunning is verleend om de dag zelf het domein te gebruiken. Wat wel mag (en dat ga ik dan ook later doen), is een plattegrond op internet zetten die kan afgeprint worden voor de route. Ik kom nu net nog op een ander idee; een videoopname van één ronde afgelegd te fiets... Ik weet dat het niet gemakkelijk gaat zijn om je weg te vinden, maar veel meer ga ik niet kunnen doen.
Samenvallend met andere organisaties:
Naar de kalender van de BUSF heb ik zelfs niet kunnen kijken om rekening te houden... Ik had geen keuze meer! Mijn schoolagenda is reeds zo druk dat dit dé enige datum was die overbleef. Een woensdagnamiddag was ook de enige keuze om niet samen te vallen met een mountainbikewedstrijd uit de Belgische of zelfs internationale kalender...
Nog ff herhalen dat ALLE hulp welkom is! Ik dank in ieder geval iedereen die me reeds geholpen heeft. Al is het maar met contactgegevens, die heb ik ook nodig!
Ik hoop veel volk te zien!
Greetz,
Julien.
Hier komen enkele antwoorden op vragen/opmerkingen.
Afpijling:
Er kan op voorhand niet afgepijld worden omdat er enkel een vergunning is verleend om de dag zelf het domein te gebruiken. Wat wel mag (en dat ga ik dan ook later doen), is een plattegrond op internet zetten die kan afgeprint worden voor de route. Ik kom nu net nog op een ander idee; een videoopname van één ronde afgelegd te fiets... Ik weet dat het niet gemakkelijk gaat zijn om je weg te vinden, maar veel meer ga ik niet kunnen doen.
Samenvallend met andere organisaties:
Naar de kalender van de BUSF heb ik zelfs niet kunnen kijken om rekening te houden... Ik had geen keuze meer! Mijn schoolagenda is reeds zo druk dat dit dé enige datum was die overbleef. Een woensdagnamiddag was ook de enige keuze om niet samen te vallen met een mountainbikewedstrijd uit de Belgische of zelfs internationale kalender...
Nog ff herhalen dat ALLE hulp welkom is! Ik dank in ieder geval iedereen die me reeds geholpen heeft. Al is het maar met contactgegevens, die heb ik ook nodig!
Ik hoop veel volk te zien!
Greetz,
Julien.
- MTB - Meer
- Mountainbiker
Post by MTB - Meer »
Ik zou zeggen "keep up the good work and see you then".
Kwou dat het al maart was. Alleen wa beter trainen, anders zalt gene vette worden.
Kwou dat het al maart was. Alleen wa beter trainen, anders zalt gene vette worden.