pijnlijk ijskoude voeten

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
biker84
Mountainbiker

Post by biker84 »

hallo,

ik heb het ook gelezen in o2 bikers van die sealkins sokken maar waar kan ik deze ergens gaan halen?en hoeveel kosten ze?
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

biker84 wrote:hallo,

ik heb het ook gelezen in o2 bikers van die sealkins sokken maar waar kan ik deze ergens gaan halen?en hoeveel kosten ze?
Effe de dealerlijst van de site van Wolvenberg gehaald :wink:
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

Ik weet niet of iemand het al aan gehaald heeft. (heb niet heel het topic gelezen)

Born heeft hier ook producten voor:

Protect extra (2: op de producten van born staan nummers)
"Sterk afdekkende vette zalf voor bescherming tegen kou en regen van slecht doorbloedende lichaamsdelen (voeten, knieën, pezen). Watervrij en bevat matig verwarmende bestandsdelen. Niet inmaseren.

Protect Oil (N°3)
Beschermt tegen kou en regen. Vormt een beschermende filmlaag op je huid. Te gebruiken over het hele lichaam ter bescherming van afkoeling.
stan 1
Mountainbiker
Location: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen

Post by stan 1 »

Bike Sock - Ultralight: € 39.99
Mid light Merino: € 44.99
Mid Thermal Merino: € 49.99

Dit zijn richtprijzen!
www.Wolvenberg.com
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

biker84 wrote:hallo,

vandaag weer met mijn sealskinz gereden... Geen problemen mee gehad en mijn schoenen waren echt doornat...
Wel natte voeten, maar door het feit dat er geen wind aan kon, had ik geen koude voeten. Volgende keer probeer ik wel met broek boven mijn kousen aan te doen... We zullen zien wat dat geeft. Het was gewoon het water dat via mijn broek inderdaad in mijn kousen liep, zoals hier al eerder vermeld... Ik laat zeker iets weten!

alle info is te vinden op www.sealskinz.com
biker84
Mountainbiker

Post by biker84 »

ik ga eens bij janssen in genk langs zag op hun site ook dat ze de sealskins hadden!maar welke zouden nu goed zijn?heb winterschoenen van itek droog maar nog koude voeten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

die merino midlight zijn alleszins goed! allez, naar mijn bescheiden mening toch... :lol:
F e r o x
Mountainbiker

Post by F e r o x »

Heb mij juist een paar nieuwe winterhandschoenen aangeschaft. Ik was op zoek naar de Sealskinz omdat ik zéér veel last heb van koude vingers, maar ik vond ze niet direct. Heb nu Chiba handschoenen gekocht in AS Adventure (45 euro). Heb ze al een minuut onder de kraan gestoken zonder iets van nattigheid te voelen, dus waterproof zijn ze zeker. Nu nog testen of ze tegen de koude kunnen (morgen ochtend eens proberen op de fiets).
Optimo
Mountainbiker

Post by Optimo »

Ik rijd nu al 2 winters met Sealskinz kousen, ik moet toegeven dat ze beter zijn dan gewone kousen maar wel op voorwaarde dat het droog is !

Vorige week in Mol lag het zo nat dat je na 15min al met natte voeten zat en dan had ik zelfs met Sealskinz ijskoude voeten ! :evil:

Volgens mij is een goede winterschoen (type NW Celcius) de enige goede oplossing... ik overweeg zeker om er mij ook zo'n paar aan te schaffen...
petervan
Mountainbiker

Post by petervan »

hallo,

Heb ook sealskinz kousen maar niet tevreden over. Ze houden inderdaad het vocht buiten maar je voeten zweten en produceren dus ook vocht. Dit geeft een koud gevoel na een tijdje. Een lichte sok erin aandoen helpt maar je krijgt toch nog koude voeten.

Ademend noemen zo zoiet maar in mijn geval werken ze dus niet en liggen daar dus te liggen.

Groeten
peter
Post Reply