Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- kristofbomans
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
lijkt mij inderdaad wel eens leuk om te doen. Heb helemaal geen ervaring met zand!
Ik ken Oostduinkerke wel goed, waar start die en hoe gaat het parcours? Iemand enig idee?
Ik ken Oostduinkerke wel goed, waar start die en hoe gaat het parcours? Iemand enig idee?
Als ge via die grote baan Oostduinkerke binnenkomt, hebt ge aan de lichten, rechttegenover u een pleintje. Daar ongeveer wordt gestart op het strand. Richting 'Ster der Zee'. Daar verlaat ge het strand, door het tunnelleke, een beetje baan de duinen in. Ge moet ook de hoge blekker op en dan vol gas naar beneden. Via een paar mooie zandpaadjes komt ge terug aan het inschrijvingslokaal.(aan dat kerkske). Daar steekt ge de straat over, en dan linksaf weer de duinen in. Daar moet ge goed schakelen of ge staat te voet. Dan wordt er in die straatjes wat op en af gereden en weer de grote baan langs de kust oversteken. Zo komt ge weer op het strand. Dan nog ne km of 2 en ge zijt aan de aankomst.
Voor iemand die Oostduinkerke niet zo goed kent, goed uitgelegd vind ik
Maar ik was er al bij in 1996? toen het Wk georganiseerd werd in Koksijde. De strandrace was toen één week voor het Wk en ben toen nog es naar de omloop daar gaan zien. Toen een paar jaar niet meegedaan, maar nu zal het al weer vierde jaar op rij zijn. En het is veruit de mooiste qua parcours.
Voor iemand die Oostduinkerke niet zo goed kent, goed uitgelegd vind ik
Maar ik was er al bij in 1996? toen het Wk georganiseerd werd in Koksijde. De strandrace was toen één week voor het Wk en ben toen nog es naar de omloop daar gaan zien. Toen een paar jaar niet meegedaan, maar nu zal het al weer vierde jaar op rij zijn. En het is veruit de mooiste qua parcours.
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
De inschrijvingen lopen toch al ... , tenzij dit een spookproject isjonathan wrote:is dit nu zeker dat dit doorgaat??
naar het schijnt stond er in de krant dat deze niet doorgaat en een jaar zal opschuiven...
http://www.coastrace.be/
coastrace
Als er op dit forum sedert geruime tijd interesse uitgedrukt wordt voor deze race , welke nu een nieuwe naam zou hebben, dat de inschrijvingen lopen en betalingen twee maand vooraf - zonder dat er iets geweten is over start , parcours etc. , dat de mensen zich beginnen afvragen of het geen spookorganisatie is, dan wordt het toch hoog tijd dat of de overkoepelende organisatie -Mountainbikecriterium- of -nieuwe organisators een teken van leven geeft en EEN BEETJE RESPEKT TOONT VOOR DE DEELNEMERS ! ook al is de race pas binnen twee maand.
-
Roeki
- Mountainbiker
Re: coastrace
Dat is gesproken noenkel!noenkel wrote:Als er op dit forum sedert geruime tijd interesse uitgedrukt wordt voor deze race , welke nu een nieuwe naam zou hebben, dat de inschrijvingen lopen en betalingen twee maand vooraf - zonder dat er iets geweten is over start , parcours etc. , dat de mensen zich beginnen afvragen of het geen spookorganisatie is, dan wordt het toch hoog tijd dat of de overkoepelende organisatie -Mountainbikecriterium- of -nieuwe organisators een teken van leven geeft en EEN BEETJE RESPEKT TOONT VOOR DE DEELNEMERS ! ook al is de race pas binnen twee maand.