Ervaringen Decathlon

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

ik zal volgende week ook eens gaan zien, ( 500 meter van school). Tot nu toe deed ik Roeselare aan, lag op mijn weg terug van school naar huis.
Welke toestanden je daar soms ziet #-o Manitou vork die met de vorkbrug langs voor zit in plaats van onder de kader, vond het al raar dat die schijfrem vooraan op de vork zat #-o
en zeggen dat daar enkele coureurs werken [-X
i-Mac
Kerstman

amai !!!!

Post by i-Mac »

Ik ben vanmiddag in de nieuwste vestiging van Decathlon langs geweest. Wat een grote winkel, en wat een assortiment. Het huismerk is dus echt heel goedkoop. Daarmee misschien niet altijd beterkoop, maar toch.

Ik twijfelde alleen om de RockRider winter handschoenen te kopen. Misschien kan iemand me zijn/haar ervaring met deze handschoenen helpen.

Ik hoop dat men vlug met zo een winkel komt te Brugge (waar overigens sprake van is).
Rock Rider
Mountainbiker

Re: amai !!!!

Post by Rock Rider »

i-Mac wrote:Ik ben vanmiddag in de nieuwste vestiging van Decathlon langs geweest. Wat een grote winkel, en wat een assortiment. Het huismerk is dus echt heel goedkoop. Daarmee misschien niet altijd beterkoop, maar toch.

Ik twijfelde alleen om de RockRider winter handschoenen te kopen. Misschien kan iemand me zijn/haar ervaring met deze handschoenen helpen.

Ik hoop dat men vlug met zo een winkel komt te Brugge (waar overigens sprake van is).
awel, ik heb er gehad, de penta handschoenen. Waren helemaal niet waterdicht, maar wel warm zolang het niet regende...
De zomerhandschoenen vind ik persoonlijk wel goed!
i-Mac
Kerstman

Re: amai !!!!

Post by i-Mac »

[quote="Rock Rider"awel, ik heb er gehad, de penta handschoenen. Waren helemaal niet waterdicht, maar wel warm zolang het niet regende...
De zomerhandschoenen vind ik persoonlijk wel goed![/quote]

Ok, bedankt voor deze info. Ik ga dan verder de Sealskinz kopen.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Een bezoekje gebracht aan de Decathlon in Schelle,lekker rustig en een interessant foldertje meegeritst ; richtprijzen van de herstellingen en onderhoud in het atelier zowel het vervangen van een binnenband als onderhoud vd voorvork staat erop,handig hebbeding naar mijn mening.
HaVoC
Mountainbiker

Post by HaVoC »

Vandaag in Kortrijk binnengeweest. Net iets groter en iets meer keuze als in Roncq heb ik een vermoeden. Parking ook in overvloed, zelfs een stuk ondergronds zag ik bij het wegrijden.

Heb mij ineens een bril gekocht: Decathlon Aptonia of zoiets, doorlaatsheidsfactor 1, want de modder in mijn ogen in de afdalingen van TT Avelgem is voor geen tweede keer mee te maken. [-X
fricassee
Mountainbiker

Post by fricassee »

Een week of twee terug kocht ik mij een pakket ontvetter en kettingolie voor €4. Zogezegd in afprijzing maar eigenlijk is het altijd maar €4 voor de twee.
Wat mij opviel was dat de spuitbus met ontvetter heel snel leeg is in vergelijking met andere ontvetters die ik eerder kocht.
heb hem slechts een keer of 4 gebruikt en de bus was al leeg. Nochthans heb ik niet meer dan anders die ontvetter gebruikt.
Dus mensen beter ander product kopen waar je wellicht meer uithaalt
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

Decathlon kledij wordt allemaal in de lage loon landen vervaardigd.
Zoals China, Roemenië, Marokko enz...
Daarom kunnen ze deze toch wel degelijke kwaliteitskledij aanbieden aan redelijke prijzen.
Bovendien doet Decathlon hier grote winsten op.
De fietsen worden dan weer verkocht met weinig winstmarge.
Commercieel zeer slim bekeken !

De jonge verkopers weten soms waarover ze vertellen maar niet altijd.
Als je met een verkoper spreekt die ook aan mountainbiken doet heb je geluk.
Maar doet hij aan voetballen, vergeet het dan maar want dan laden ze uw zakken vol al je zelf niet op de hoogte bent.
Hetzelfde met de mecaniciens, je moet er geluk mee hebben.
Soms zitten er wel echte krakken tussen.

Decathlon is in België één van de sterkst groeiende winkelketens.
Met enorme winsten in 2004 !
Daarom waarschijnlijk de uitbreiding in Antwerpen en de extra winkel in Schelle !

Garantie problemen heb je daar niet, integendeel ze zijn daar heel flexibel in.
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

decathlon is super

ze hebben me 40 euro te weinig aangerekend voor mn wielenset :-D
Fat_d
Mountainbiker
Location: alu 7005 frame, full lX-Deore, token carbon, ritchey parts.

Post by Fat_d »

ik ben ook eens langs geweest in Kortrijk, en bijna volledige mbt uitrusting gekocht (klikschoenen, winterbroek, zomerhandschoenen, helm ... rockrider shirt idd :lol:

ik vind het een deftige winkel en vond het materiaal er goed uitziende, ik ben dan ook dikke newbie!!! :lol:

eigenaardig ik koop materiaal en heb mor volgende week mijn nieuwe mbt!!!!
Post Reply