draadloze fietscomputer

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
ericsson
Mountainbiker

draadloze fietscomputer

Post by ericsson »

ik ben van plan een nieuwe fietscomputer te kopen, nu, ik heb enen maar twerkt serieus op mijn zenuwen, tis ne sigma (goedkoop) maar tis vooral die magneet, die moet zo dicht en juist zitten, tja niets voor mountainbike natuurlijk. graag wat tips over draadloze computers die zeer gemakkelijk zijn en niet het contact verliezen. (en waterdicht zijn !)
more
Mountainbiker
Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic

Post by more »

heb op m'n koersfiets en mountainbike elk een cateye en ben daar heel content van.
op de mountainbike staat die er nu meer dan een jaar op en nog geen problemen mee gehad ondanks hetgeen dat al heeft meegemaakt =D>
magneet moet niet heel dicht bij sensor en alles is perfect waterdicht.
wvanacker
Mountainbiker

Post by wvanacker »

Ik heb vorig in "den Aldi " een draadloze gekocht voor minder dan 10 euro . Doet het nog altijd en geen probleem.
Meer moet da niet zijn. =D>

Als je een draadloze koopt blijf je met een magneetje in het wiel zitten , enkel het draadje tussen de ontvanger en de computer verdwijnt.
keybiker1
Mountainbiker

Post by keybiker1 »

had vroeger een draadloze cateye op mijn mtb en was er alles behalve content van. De afstand bleek te groot te zijn om het signiaal door te geven van sensor naar computerke. :evil:
GL1500
Mountainbiker

Post by GL1500 »

En welke wordt er wel aangeraden dan ? Ik ben mijne Cateye (cordless 7)van het weekend verloren in het bos en ga me nu dus een nieuwe moeten aanschaffen. Tips ? (+- 50 euro)
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Vanaf begin 2006 is de nieuwe generatie Sigma-draadloze computers verkrijgbaar (ze noemen het digital transmission system). D prijs zal €30 of ietsje meer zijn.
Chucky
Mountainbiker
Location: Granville CMX Carbon, Ridley 29",Olympia CSL-X2 27.5"

Post by Chucky »

Ik heb nog een splinternieuwe Digi-w van Pro liggen.
Draadloos en nog in de verpakking.
Voor 20 € veranderd hij van eigenaar. :wink:
Danny S.
Mountainbiker

Post by Danny S. »

lowie wrote:Vanaf begin 2006 is de nieuwe generatie Sigma-draadloze computers verkrijgbaar (ze noemen het digital transmission system). D prijs zal €30 of ietsje meer zijn.
Ik heb nu zo 1ne gekregen van mijne fietsenmaker als test en is een zeer goed meterke met vele functies maar als het koud is werkt ie al zo goed als mijne draadloze cateye :cry: NIET dus.
Post Reply