wat te doen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
psychotic
Mountainbiker

Post by psychotic »

b-mtber wrote:thx voor de info ze staan helemaal vanvoor aan de schoen zat op mijn tenen te duwen #-o
Belangrijk is ook dat je voeten staan zoals je stapt. stap je met de tenen naar buiten en hiel naar binnen, dan zou je zo ook op de fiets moeten zitten.

Ik ben van mijn spd's overgeschakeld naar time atack en voel me daar beter in.
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

kogaboy wrote:@Thijs schakelprobs met kortere of langere cranks ????
Ja,de langere cranks schuren tegen de achterderailleur vandaar de schakelproblemen :^o :^o :^o :^o
Thys
Mountainbiker

Post by Thys »

Een kortere of langere crank kan problemen geven met het bereik van uw voor der. Ik heb het voorgehad met mijn minerva andere crank gestoken die 1mm korter was (ge kent ga fietsenmaker ik zie da dat is dezelfde maat :-? , daarna schuifmaat erbij 1mm korter) resultaat ik kon niet meer naar het binnenblad. Toen gedaan gekregen dat ik ne nieuwen heb gekregen.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Thys wrote:Een kortere of langere crank kan problemen geven met het bereik van uw voor der. Ik heb het voorgehad met mijn minerva andere crank gestoken die 1mm korter was (ge kent ga fietsenmaker ik zie da dat is dezelfde maat :-? , daarna schuifmaat erbij 1mm korter) resultaat ik kon niet meer naar het binnenblad. Toen gedaan gekregen dat ik ne nieuwen heb gekregen.
Zou het kunnen dat je ipv de cranks, de trapas bedoelt?
Guest

Post by Guest »

Pijn aan de zijkant van je knie wijst meestal op een verkeerde hoek van je schoenplaatjes. Normaal moeten de knieen lichtjes naar binnen toe wijzen, of jemoet al O benen hebben. In ieder geval moet je nooit geforceerd gaan trappen. trappen doe je met de bal van je voet en idd niet met je tenen. Dus bal voet boven het center van je click-pedaal.
Verder is de positie van je zadel t.o.v het hart van je trapas ook vrij belangrijk.
Thys
Mountainbiker

Post by Thys »

:oops: :oops: :oops:
Was precies nie goe wakker als k op deze topics gepost heb.
Post Reply