Wat lees ik hier allemaal, den Tom zou ne dikke nek hebben.Wel bij deze kan ik zeggen dat dat zeker zo niet is.Maar ja je hebt altijd voor en tegenstanders hé.Stel jezelf maar is voor dat iedereen altijd naar je kijkt wat je aan het doen bent,plezant is anders denk ik.En wat de sportman van het jaar betreft ,mag Tom of Sven deze keer wel is winnen.En weet je, ik denk dat den Tom er zelfs niets mee in zit dat de Nys hem zou winnen.Over een paar weken stond zelf in de gazet dat Tom de Sven in de top 5 had staan van beste renners van de wereld op dit ogenblik.
En als er iemand één heel jaar met zijn job bezig is dan is het de Sven wel volgens mij.
Sportman van het jaar
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Sven mag van mij winnen, er is gewoon nie meer te winnen in het veldrijden + dat hij ook nog is belgisch kampioen is in onze sport.
-
rode lantaarn
- Mountainbiker
Post by rode lantaarn »
Als Sven nu niet wint dan snap ik het ook niet meer hoor. Vorig jaar alles gewonnen en ook dit jaar op weg naar hetzelfde. Hij speelt gewoon met de tegenstand.
Ikzelf ben niet echt een fan van Nys maar zoals ik hem bezig zag in Koksijde zaterdag chapeau. Op zijn kousevoeten en wellicht nooit over de overslagpols gegaan en toch nog winnen.
Zondag in Gieten heeft hij volgens mij ook niet het volle pond gegeven. Als hij even doortrok dichtte hij direct een gaatje met Groenendaal. Alleen nog jammer van die pedaal (al is daar op een andere topic discussie over).
Ikzelf ben niet echt een fan van Nys maar zoals ik hem bezig zag in Koksijde zaterdag chapeau. Op zijn kousevoeten en wellicht nooit over de overslagpols gegaan en toch nog winnen.
Zondag in Gieten heeft hij volgens mij ook niet het volle pond gegeven. Als hij even doortrok dichtte hij direct een gaatje met Groenendaal. Alleen nog jammer van die pedaal (al is daar op een andere topic discussie over).