Ik heb een kleine maand geleden deze blokken bij Van Eyck gekocht.
Omdat ze de originele niet hadden.
Wat blijkt nu ik kan ze niet monteren omdat ze per plaatje 0.5 mm dikker zijn dan de originele.
Had nog een paar originele liggen en die monteren ging vanzelf.
Iemand hetzelfde voorgehad?
Morgen eens informeren bij van eyck
BBB remblokken voor magura louise 2005 (BBS-31)
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- fieldbiker
- Mountainbiker
Re: BBB remblokken voor magura louise 2005 (BBS-31)
Post by fieldbiker »
Gasten, toch wel een beetje oppassen hiermee. Ik heb van twee Cannondale dealers al bevestigd gekregen dat als je andere blokjes dan die van Magura gebruikt, de garantie volledig zou vervallen ...Thys wrote:Ik heb een kleine maand geleden deze blokken bij Van Eyck gekocht.
Omdat ze de originele niet hadden.
Wat blijkt nu ik kan ze niet monteren omdat ze per plaatje 0.5 mm dikker zijn dan de originele.
Had nog een paar originele liggen en die monteren ging vanzelf.
Iemand hetzelfde voorgehad?
Morgen eens informeren bij van eyck
Field
Is waar staat in bijna elke handleiding.Gasten, toch wel een beetje oppassen hiermee. Ik heb van twee Cannondale dealers al bevestigd gekregen dat als je andere blokjes dan die van Magura gebruikt, de garantie volledig zou vervallen ...
Is gebeld naar Van Eyck moet eens langs gaan met de bike.
Geloven mij natuurlijk niet...
Verkoopster zei: "als het niet gaat kunnen we er mms een mouw aan passen"
Zal laten weten hoe dit afloopt.
Maar conclusie uit deze topic moet toch zijn pas op met die (toch wel op dit forum geprezen) BBB blokken.
Is dit dan de manier? Moet men €16 uitgeven om dan nog aanpassingen te maken.ik heb nog louise van 2003 en dit is net hetzelfde, blokjes zijn 0.15 mm te dik,
maar een stukje schuurpapier doet wonderen, het is natuurlijk niet de manier ,er heb dit dan ook aan mijne dealer gemeld, deze heeft beloofd om de nodige stappen te ondernemen.
Wat is de volgende stap blokken zelf op maat vijlen (doe het zelf kit?) . Dit kan toch niet en het staat er vanachter klaar en duidelijk op compatibel met Magura Louise 2005.
BBB is toch in de fietswereld een gekend merk maar blijkbaar kunnen ze daar nog niet met een schuifmaak werken om iets na te maken.
Proberen geld terug te krijgen en no more BBB for me
In ieder geval bedankt voor jullie reacties, deze printout gaat zaterdag mee naar van eyck (om mijn gelijk aan te tonen) wat daar geloofden ze me niet echt (telefonisch). Hoop nog altijd mijn geld terug te zien (naief?).