MTB-wedstrijden Verstandhouding der Noorderkempen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

Die wedstrijden waarover het hier gaat (Verstandhouding der Noorderkempen) kan je daar als amateur zonder licentie of vergunning of wat dan ook aan meedoen?

Het zit zo, ik doe op 4 december mee aan de Koppelkoers in Schelle en als dat meevalt wil ik die wedstrijd die hier in mijn dorp (Berendrecht) plaatsvindt ook wel eens meerijden :roll:

Ter info, in Schelle ga ik op zen minst voor de laatste plaats :lol:

Het schijnt dat Philip Meirhage in Schelle ook meedoet, kan iemand dit bevestigen?
vinni
Mountainbiker

vdn

Post by vinni »

Beste triple, je kan onder licentie zonder probleem starten! Het parcour i naar het chijnt eer tech nich, en je moet een paar keer van de fiets ( van horen zeggen he )
Groeten en succes!
ps dat van meirhaeghe kan ik niet op antwoorden, want daar weet ik niet van!
de site van de vdn is: www.kies.nu/vdn
MTB - Meer
Mountainbiker

Post by MTB - Meer »

Vandaag in Galder 14de geworden. Vond ik toch niet zo slecht voor iemand die maar één keer in de week gaat rijden en er nog een turbulent uitgaansleven op na houd.
vinni
Mountainbiker

vdn

Post by vinni »

Inderdaad da is redelijk goed! Wie won er?
MTB - Meer
Mountainbiker

Post by MTB - Meer »

Ik dacht Hans Urkens nog maar eens. Ondertussen de derde wedstrijd.
vinni
Mountainbiker

vdn

Post by vinni »

Was te verwachten he!
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Weet er iemand iets over de wedstrijd op 10/12 in Berendrecht? Ik zou mss willen komen rijden maar heb geen zin om een serieuze verplaatsing te doen om dan te moeten vaststellen dat het gewoon een ploeterboel in een wei is.

groetjes
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

werner hermans wrote:Graag een eerlijk antwoord,hoeveel ronden heb je in't wiel gezeten en hoeveel meter heb je op kop gezeten en ja ik weet het Super Mario is zo ook wereldkampioen geworden.

[-X
ik was de laatste ronde proper wegereden he!
[-X Jaja Kampioen
De winnaar heeft altijd gelijk.
vinni
Mountainbiker

vdn

Post by vinni »

Goh tarzan bel eens naar de organiator? Kijk op www.kies.nu/vdn
Mij zeiden ze dat het een attractief parcours zou worden, maar ze kunnen zoveel zeggen!
wo
Mountainbiker

Post by wo »

Hoi,

Ik woon zelf in Berendrecht en al jaren train ik heel vaak in het bos waar de wedstrijd doorgaat ! Laat duidelijk zijn er is daar geen enkel weide in de buurt buiten een baseball veld. Ik weet natuurlijk nier welke omloop de organisatoren maken maar er zit zeker een parcours alla Meer en Lille in. Als de organisatoren willen kunnen ze zelf een nog mooier mtb parcours bouwen dan daar... Maar normaal zal er wel een degelijk parcours zijn ( er liggen daar ook leuke single tracks...) en hier een daar een klein heuveltje !! Vergeet niet het zijn wedstrijden van de VDN en verwacht geen houffalize hé...

Met sportieve groeten

www.wiwo.be

ps: Ik ben alvast van de partij !!
Post Reply