ja vooral stapkes op de LonaMisschien komen we mekaar dan weer tegen : het zou kunnen zijn dat ik in 2006 ook nog ne keer een stapke kom placeren op de Lona
GRC 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Bianchi/joco
- Mountainbiker
Post by Bianchi/joco »
- scherpe steven
- Mountainbiker
Post by scherpe steven »
Ik zal waarschijnlijk alleen naar ginder rijden met de auto. Dus als iemand nog zin heeft om mee te rijden, geen probleem. Hoe zit het daar met de verblijven? Wat is het beste: tent, hotel,...?
Wanneer vertrek je het beste om daar op tijd te zijn? Enfin alle tips zijn welkom.
Greetz scherpe steven

Wanneer vertrek je het beste om daar op tijd te zijn? Enfin alle tips zijn welkom.
Greetz scherpe steven
zaterdag moet ge er zeker al zijn , want dan moet ge uw nummer afhalen en naar de bikecontrole .scherpe steven wrote:Ik zal waarschijnlijk alleen naar ginder rijden met de auto. Dus als iemand nog zin heeft om mee te rijden, geen probleem. Hoe zit het daar met de verblijven? Wat is het beste: tent, hotel,...?
Greetz scherpe steven![]()
![]()
20 minuten ? Hebde gij daar ergens ne lift of ne roltrap gevonden ofzo ? Ik zit daar toch al 4 keer tussen de 40 en 55 minuten van La Vieille tot op den top zenne, pakt daar nog 5 minuutjes vanaf van het stukske dat ge nog kunt biken na La Vieille, dan komt ge toch nog altijd aan een dik half uur tot 45 min puur stappen. 20 minuten, dan loopt ge toch naar boven hoor.Iegienie wrote:vergeet de hoogteaanpassing niet. want al dat gedoe rond de lona is gewoon omdat de meesten niet aangepast zijn aan de hoogte. tis oggotekes 20minuten stappen als ge wat aangepast zijt...
20 minuten of 40 minuten, we zullen wel zien: hopelijk mogen we een poging ondernemen om de lona te bedwingen,
beter weer dus dan dit jaar.
@scherpe steven: kben de vrijdag naar ginder vertrokken en dat is echt wel de limiet zenne, al was het maar om uit te rusten van de autorit (heb dat dit jaar ook alleen gedaan, en dat is vermoeiend)
@scherpe steven: kben de vrijdag naar ginder vertrokken en dat is echt wel de limiet zenne, al was het maar om uit te rusten van de autorit (heb dat dit jaar ook alleen gedaan, en dat is vermoeiend)
nee , zijn vrouwke staat daar om het vloke naar boven te brengenBiestie1 wrote:20 minuten ? Hebde gij daar ergens ne lift of ne roltrap gevonden ofzo ? Ik zit daar toch al 4 keer tussen de 40 en 55 minuten van La Vieille tot op den top zenne, pakt daar nog 5 minuutjes vanaf van het stukske dat ge nog kunt biken na La Vieille, dan komt ge toch nog altijd aan een dik half uur tot 45 min puur stappen. 20 minuten, dan loopt ge toch naar boven hoor.Iegienie wrote:vergeet de hoogteaanpassing niet. want al dat gedoe rond de lona is gewoon omdat de meesten niet aangepast zijn aan de hoogte. tis oggotekes 20minuten stappen als ge wat aangepast zijt...
denk da de beste wandelaar da nog nie in 20min doet .
effe opgezocht in mijn polar files, beste tijd was in 2002..jo wrote:nee , zijn vrouwke staat daar om het vloke naar boven te brengenBiestie1 wrote:20 minuten ? Hebde gij daar ergens ne lift of ne roltrap gevonden ofzo ? Ik zit daar toch al 4 keer tussen de 40 en 55 minuten van La Vieille tot op den top zenne, pakt daar nog 5 minuutjes vanaf van het stukske dat ge nog kunt biken na La Vieille, dan komt ge toch nog altijd aan een dik half uur tot 45 min puur stappen. 20 minuten, dan loopt ge toch naar boven hoor.Iegienie wrote:vergeet de hoogteaanpassing niet. want al dat gedoe rond de lona is gewoon omdat de meesten niet aangepast zijn aan de hoogte. tis oggotekes 20minuten stappen als ge wat aangepast zijt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
denk da de beste wandelaar da nog nie in 20min doet .
Vanaf het laatste stukske rijden tot boven aan de pas (had toen al twee kleine stukskes gewandeld) : 22m20.
Het laatste stuk heb ik inderdaad gelopen, maar ja, als ge nen goejen tijd ruikt, dan ruik je een goede tijd he.
Was die dag wel vrij goed, want eindtijd was 8h18m.
En ik was perfect aangepast aan de hoogte. Tis al jaren dat ik zeg dat het zottekeswerk is om op vrijdagavond toe te komen en dan effe na 7 of 9h fietsen naar bijna 3000meter te gaan.
- scherpe steven
- Mountainbiker
Post by scherpe steven »
Zal dus het beste zijn om vrijdag toe te komen.
en nog een paar keer moeten afzakken naar de ardennen om hoogtemeters op te doen?
En voor de rest lang op de fiets zitten in een matig tempo zou dit het succes kunnen zijn van een goede voorbereiding?
Na nieuwjaar gaan we er een goei lap op geven!!!
greeets scherpe steven