Kijk eens waar de drinkbushouder hangt? Man ,man das iets om een werelduur record mee te verbeteren
niet te doen
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
K1LlerwaLe schreef:
O.K., het verschil tussen een standaard auto en de WRC versie zal nog groter zijn, maar ik zou die vergelijking dan ook niet maken als ik mijn wagen verkoop, de verkoper van deze "olympische" bike doet dat dus wel.
Inderdaad, de Mission Carbon en een Matts trekken op elkaar, ze hebben beide een stuur, 2 wielen, ...Zo een enorme misvatting is da toch ni de mission carbon en de mats trekke toch op een ... Oké de citroenekes ook maar ik denk da er meer zichtbaar verschil is tussen de WRC versie en de serie versie bij citroen dan tussen de vlokes hoor
O.K., het verschil tussen een standaard auto en de WRC versie zal nog groter zijn, maar ik zou die vergelijking dan ook niet maken als ik mijn wagen verkoop, de verkoper van deze "olympische" bike doet dat dus wel.
-
Guest
Post by Guest »
doe bij die leeftijd nog maar eens 5jaar bijmanuel wrote:ziehier het nieuwe record bs-en in 1 e-bay aanbieding: een titanium (gelogen) fiets van slechts vijf jaar oud (gelogen) die slechts 7 kilo weegt (gelogen) die 3200 euro heeft gekost (gelogen, ik durf wedden dat die fiets met franken betaald is)
als je de kabellop van de remmen alleen al bekijkt
plus shifters aan de schuine buis
minium 10jaar oud
-
Explicarmelo
- Mountainbiker
- Location: Cube Airmatic Teamline, DtSwiss, Fox F100X, X.0, Magura Marta SL!
Post by Explicarmelo »
Wat een dure drinkbus
Zou die verkoper dat nu echt zelf geloven? Of zouden er kopers zijn die dat echt geloven?
Sorry maar dit vind ik echt schandalig, een wrak van 20 jaar oude verkopen als een super titanium lichtgewicht. Oneerlijke handelspraktijken?

Zou die verkoper dat nu echt zelf geloven? Of zouden er kopers zijn die dat echt geloven?
Sorry maar dit vind ik echt schandalig, een wrak van 20 jaar oude verkopen als een super titanium lichtgewicht. Oneerlijke handelspraktijken?
-
Guest
Post by Guest »
mm die oplichter is blijkbaar weeer op dreef
hier nog zo'n advertentie van hem
is onder andere naam maar volledig dezelfde opmaak
http://fiets.2dehands.be/markt/fiets/mo ... ustom.html
we zullen die mannen eens paar mailbommetjes moeten sturen
of ook wat fakemails
zoals hun advertenties
hier nog zo'n advertentie van hem
is onder andere naam maar volledig dezelfde opmaak