hoe heet die topic?
ten zuiden van menen-komen-poperinge zijn er in elk geval enkele mooie routes die goed aangeduid staan.( mont noir, mont cats etc)
Heuvelland - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Ik ben beginnend en heb enkel nog maar de groene route gedaan (voor mij is dat training want ik woon in de streek). De bewegwijzering van deze route is uitstekend. Er ontbreekt geen enkel bordje. Ben 1 maal verkeerd gereden en dat was omdat ik het bordje niet had gezien hoewel het duidelijk zichtbaar was.
Dit is een hele leuke route met verschillende stijle beklimmingen, zowel off-road als op de weg. In het begin ga je over de Kemmelberg maar die laat ik momenteel nog aan de kant en ga er gewoon langs (daar is het ook niet vlak hoor!!). Er zijn enkele mooie onverharde stukken.
Greetz
Dit is een hele leuke route met verschillende stijle beklimmingen, zowel off-road als op de weg. In het begin ga je over de Kemmelberg maar die laat ik momenteel nog aan de kant en ga er gewoon langs (daar is het ook niet vlak hoor!!). Er zijn enkele mooie onverharde stukken.
Greetz
Heuvelland BLOSO
Eventjes melden dat de rode bloso route in Heuvelland helemaal in orde is gebracht. Met de Kemmelberg, Monteberg, Rode berg, Vidaigneberg, Zwarteberg en Scherpenberg de moeite waard voor de betere mountainbiker.