27/11 mtb duatlon tremelo
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
27/11 mtb duatlon tremelo
Op 27/11 zou er in Tremelo een mtb duatlon zijn. Alles zou zich afspelen aan de kantine van KFC Tremelo. Heeft er iemand meer informatie over?
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Helaas geen www-info te vinden hieromtrent
Start om 11h (voetbalterrein F.C. Tremelo),
parcours van 2,5km,
2,5km/20km(8 toertjes dus)/2,5km
Bjorn Brems en vriendin zouden meedoen (nieuwsblad 23/11).
parcours van 2,5km,
tja en ze gaan hoogst waarschijnlijk winnen ook , hij is mountainbiker en zij doet aan veldlopen dus....slow motion wrote:Helaas geen www-info te vinden hieromtrent![]()
parcours van 2,5km,
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Bwa, er zijn nog andere namen hoor,jo wrote:tja en ze gaan hoogst waarschijnlijk winnen ook , hij is mountainbiker en zij doet aan veldlopen dus....slow motion wrote: Bjorn Brems en vriendin zouden meedoen (nieuwsblad 23/11).
bijvoorbeeld ene Benjamin Van Itterbeek,
die al verschillende dagen op het parcours is gespot...
-
tenedenaar
- Mountainbiker
Post by tenedenaar »
Het fietsparcours vond ik zwaar, maar nog net te doen. Met gewone loopschoenen lopen door die omgewoelde akkers, dat was iets te veel van het goede. Omdat ik schrik had om te vallen, kon ik echt niet voluit gaan. Op een midder glad parcours had ik de vriendin van Brems misschien wel nog ingehaald. De duo's waren wel ruim 1 minuut voor de solo's vertrokken. Toch knap gereden van Brems (hij liep -niet veel- maar toch langzaamaan verder uit) en snel gelopen van zijn vriendin!