In maart ll. was er op bepaalde stukken idd meer water dan weg te zien, dus ook op de lus van de Houille...
Verslagje volgt na het weekendje in kwestie.
Thx voor de info NI,nothing 's impossible wrote:Ben er dit weekend nog geweest, de groene route lag er ongewoon droog en zeer bereidbaar bij, zelfs in de lus langs de houille viel er nog te rijden (veelal onmogelijk door de mud!)
Let wel op voor jagers, ik heb 11 nov op een paar jachtbordjes zien staan!
ps. Er is een nieuwe (duidelijkere) kaart uit met de mtb en wandelroutes!
Awel Iglo, ik ben daar dit weekend geweestIglo wrote:Ik ga komend weekend dus die richting uit. Heeft er iemand enig idee als er routes (gedeeltelijk) afgesloten zijn voor(door) de jacht?![]()
![]()
De Houille vormt daar toch de grens tussen België en Frankrijk, niet ? Vermoedelijk was er geen jacht op Belgisch grondgebied, maar wel aan de Franse kant. En 't Belgische office du tourisme in Gedinne is niet op de hoogte van de jachten in Frankrijk ...Iglo wrote:Zondag nog een kort verkenningsritje gereden rond de Houille, waar normaal (volgens jachtkalender van infodienst) op zondag geen jacht was, tot ik op het brugje over de Houille (Tete du chien, groene route) opeens twee luide knallen hoorde. Uit voorzichtigheid dan maar aan de "goeie" kant van de Houille gebleven.
En zeggen dat de tante van mij vriendin in putteke Gedinne het Hotel de la Poste uitbaat ... Thierry, als ge ooit eens zin hebt om ginder gids te spelen, kunnen we er misschien eens een gastronomische bikeweekendje van maken...Thierry wrote:de vaste routes van Gedinne en Vresse met mekaar combineren (via Nafraiture en Orchimont) en dan kan je daar uuuuuuurenlang baaiken, bijna zonder iemand tegen te komen. Jammer dat het zo lang rijden is met de wagen eer je daar bent (meer dan anderhalf uur vanuit Leuven) ...
Post by nothing 's impossible »