Ervaringen Decathlon

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
rode lantaarn
Mountainbiker

Post by rode lantaarn »

Als je 400 punten hebt krijg je een bon van €6.

Hiervoor heb je dan wel al wat gekocht bij decathlon. 10 punten per aankoop en per schijf van 8Euro - 10 punten. Promoties tellen niet mee.
Dus om nu te zeggen ik ga express kopen bij decathlon voor die bon moet je het niet doen
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

rode lantaarn wrote:@ vediya:

Ik heb het over de vestiging in Roeselare

Blij dit te lezen (of juist niet), want ik had een en ander nodig voor mezelf en mijn zoon van hun vestiging. Het zal dan richting Frankrijk gaan (met een bezoek aan Auchan en andere erbij).
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

Neem dan effe de moeite om ietskes verder te rijden dan die van Roncq.

De decathlon van Villeneuve d'Asq (20 km verder) moet zowat de grootste sportwinkel zijn van Europa, de keuze is overweldigend.

En bovendien, door hun reusachtige volumes, hebben ze ook meerdere techniekers in dienst die onderhoud doen. Ze weten wat ze doen!

Van de verkopers kan ik jammer genoeg niet veel goeds zeggen - piepjonge part-timers aan minimumloon = veel verloop = weinig verkopers die de producten uit hun rayon echt ter harte nemen.
...Jokke
Mountainbiker

Post by ...Jokke »

Gideon wrote:Mij is opgevallen dat de prijzen van het huismerk laag zijn, maar onderdelen: tandwielen, kettingen e.d. aan de hoge kant zijn.
thans de jagwire kabelset is 8 euro goedkoper dan bij de fietsenmaker. Stond iets van 15 euro afgeprijsd.
2 binnenbanden voor 3 euro!

Ze werken daar met blauwe produkten, die steevast een scherpe prijs hebben.
zoals bijvb de zonnebrillen; 12 euro/stuk. en deze passen me beter dan een bril van Pro, agu, bbb of oakley. EN deze waren een stuk duurder.

Je kan bij decathlon goede koopjes doen.

groetjes
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

is er al iemand in de nieuwe winkel te Kortrijk geweest? Is het de moeite? Ik zou eerstdaags eens willen een bezoekje brengen, maar wil eerst weten of het wel de moeite loont.

Dank bij voorbaat.
HaVoC
Mountainbiker

Post by HaVoC »

Ik ga hem maandag eens verkennen. Hij ligt toch op mijn baan van school naar huis. Zal je weten te zeggen hoe hij is in vgl met die van Roncq.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

i-Mac wrote:is er al iemand in de nieuwe winkel te Kortrijk geweest? Is het de moeite? Ik zou eerstdaags eens willen een bezoekje brengen, maar wil eerst weten of het wel de moeite loont.

Dank bij voorbaat.
ikke ben gisteren geweest. Mooi, groot, verzorgd, vriendelijk,... stukken beter dan in Roeselare en groter dan in Roncq denk ik. Is meer te vergelijken met die van in Villeneuve D'Asq

Een aanrader om langs te gaan.

Heb mij een nieuw mtb regenjasje gekocht... van het merk rockrider natuurlijk... What's in a name? :lol:

Voor mij heeft Roeselare nu definitief afgedaan! Het was makkelijk als ik van Brugge kwam van mijn werk, maar nu is Kortrijk dichter en makkelijker bereikbaar voor me...
So Kortrijk, here I come...
Rock Rider will be a good customer... =D> :wink:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Voila, dat wilde ik weten. Morgen ga ik er heen.

K'gaon eki kiek'n ot skoane'is
8)
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

'k Ben woensdag ook in Kortrijk geweest. Dat is ne ferme winkel hoor en heel vlot bereikbaar.
F e r o x
Mountainbiker

Post by F e r o x »

Ze zijn er zéér behulpzaam wanneer je met vragen zit. Wel jammer dat het aanbod soms bepekrt is (schoenen bijvoorbeeld).
Post Reply