cateye kilomietriek
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
het heeft totaal geen belang hoe die hangt, het telt de impulsen, dus 1 per keer dat de magneet langskomt (of die nu van links of van rechts of van boven of van ondere komt).
er moet enkel gelet worden of de magneet dicht genoeg bij de sensor hangt en dat de afstand ts de sensor en teller zelf niet te groot is (bij de cateye max 70cm als ik me niet vergis)
er moet enkel gelet worden of de magneet dicht genoeg bij de sensor hangt en dat de afstand ts de sensor en teller zelf niet te groot is (bij de cateye max 70cm als ik me niet vergis)
Idd, max afstand is 70 cm. Maar bij mij werkt het maar tot een 30 cm.
Mijn vriendin heeft dezelfde fietscomputer, hier werkt alles perfect zelfs als ik de batterijen switch met mijne fietscomputer. Tis echt raar.
Heb hare sensor gebruikt met mijne computer werkt ook perfect, ligt dus wel degelijk aan mijne sensor....
Mijn vriendin heeft dezelfde fietscomputer, hier werkt alles perfect zelfs als ik de batterijen switch met mijne fietscomputer. Tis echt raar.
Heb hare sensor gebruikt met mijne computer werkt ook perfect, ligt dus wel degelijk aan mijne sensor....
Ik had hetzelfde probleem en heb daar eens navraag over gedaan bij Van Eyck.Zij hebben mij gezegd dat er met de draadloze cateye's redelijk wat problemen zijn,er zijn zelfs sensors bij die maar 14dagen werken.
Zelf heb ik enkele weken geleden een nieuwe gekocht een met kabeltje en die werkt heel goed.
Zelf heb ik enkele weken geleden een nieuwe gekocht een met kabeltje en die werkt heel goed.
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
heb op mijne mtb ne draadloze cateye welke er al op staat van oktober vorig jaar en die heeft al heel wa meegemaakt zenne!!
batterijen nog nooit vervangen en da marcheert nog altijd heel goe.
op mijne koersvelo staat er ene op sinds maart dit jaar en ook hier werkt alles feilloos!
had vroeger altijd met draad en had daar meer problemen mee omdat die draadjes nogal fragiel zijn plus dat ge met contactpunten zit ts je teller en houder welke ook voor slechte verbinding kunnen zorgen ...
maar zoals bij alle merken zullen er wel een paar slechte tussen zitten zeker?
batterijen nog nooit vervangen en da marcheert nog altijd heel goe.
op mijne koersvelo staat er ene op sinds maart dit jaar en ook hier werkt alles feilloos!
had vroeger altijd met draad en had daar meer problemen mee omdat die draadjes nogal fragiel zijn plus dat ge met contactpunten zit ts je teller en houder welke ook voor slechte verbinding kunnen zorgen ...
maar zoals bij alle merken zullen er wel een paar slechte tussen zitten zeker?
- viper c'est bon
- Mountainbiker