Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
ijsboerken
- Mountainbiker
Post by ijsboerken »
Heb gisteren in De Panne wel opgevangen dat het veranderen van organisator misschien een impact kan hebben op het parcours.
Wat spijtig zou zijn want het parcours in Oostduinkerke (kombochtjes in single trax om je vingers van af te likken) is jaren geleden de reden geweest voor mij om mee te beginnen doen aan beachraces.
Wat spijtig zou zijn want het parcours in Oostduinkerke (kombochtjes in single trax om je vingers van af te likken) is jaren geleden de reden geweest voor mij om mee te beginnen doen aan beachraces.
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Beste bikers,
Je kan je nu inschrijven voor de strandrace in Oostduinkerke(dus die gaat wel door).
Er lagen folders in de sporthal van de panne ook,en er stond er een persoon voor.
Ik ben ingeschreven nu nog betalen hé
Je kan je nu inschrijven voor de strandrace in Oostduinkerke(dus die gaat wel door).
Er lagen folders in de sporthal van de panne ook,en er stond er een persoon voor.
Ik ben ingeschreven nu nog betalen hé
- giani banani
- Mountainbiker
-
Roeki
- Mountainbiker
Juist geen kl..ten info! Alleen een datum en dat is het. Je kan wel inschrijven maar hoeveel ge wilt betalen kiest ge zelf maar. Startuur? Voorinschrijving?de vliegher wrote:alle info is te vinden op http://www.coastrace.be
Geduld is een schone deugd! Die race is pas 19 februari e ... van het jaar 2006!ROEKI wrote:Juist geen kl..ten info! Alleen een datum en dat is het. Je kan wel inschrijven maar hoeveel ge wilt betalen kiest ge zelf maar. Startuur? Voorinschrijving?de vliegher wrote:alle info is te vinden op http://www.coastrace.be
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Voor de coastrace moet je eerst inschrijven klik op verzenden en dan krijg je betalinggegevens en het bedrag 15 € .Ja vroeg inschrijven is kleine nummer.
Ik doe de 22 km.
Als zelfde parcour is ,is dat de mooiste race van allemaal.
Er komen zelfs mooie single tracks in ,in het natuurreservaat.