5/12/04 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Animal
Mountainbiker

Re: starten

Post by Animal »

denniz wrote:Dat zou inderdaad de oplossing zijn van de uitslag van vorig jaar op te vragen en zo de boxen te vullen... Het zou uitg. de nieuwe deelnemers een eerlijker indeling zijn. Ik vraag me af of iedereen in die eerste 440 wel degelijk een vergunning hadden, er stonden ook mensen bij met een niet zo afgetraind lichaam waarbij ik onmiddelijk de bedenking maakte: Hebben die bikers een vergunning en doen die bikers competitie, [-X ?
Om dat probleem op te lossen, want er zijn er ongetwijfeld die een licentienummer veinzen en zo in de eerste startbox kunnen starten, hoeft men volgend jaar enkel een kopie van zijn vergunning mee te sturen bij het inschrijvingsformulier. Aangezien men dit toch per fax of per post moet doen kan dit volgens mij geen probleem zijn.
En zo kan men perfect zien wie er een licentie heeft en wie niet (gegevens kaart en gegevens inschr.formulier) moeten overeen komen!

Ik vind daarentegen niet dat de nieuwe deelnemers met licentie achteraan moeten starten, de eerste box daarvoor is goed, enkel wanneer zoals hierboven vermeld hun licentie is bewezen! =D>

Voila!! kopieren en opsturen die Lic.

Greetz Animal.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Iegienie wrote:
Zandbijterke wrote:Zoals altijd zal ik maken dat ze mij nog lang zullen herinneren !!!! Misschien meer met mijne grote mond dan met mijn prestaties MAAR dat speelt allemaal gene rol hé !!!! Euh, ik hoop stiekem top 40 te rijden !?!?!
jawadde, 29ste was em !!!! schitterend jong !!!

in 2 urekes was ik binnen, ik hoorde een toeschouwer iets tussen 150 en
160ste positie roepen. Heb wel veel bijgeleerd (alhoewel ik wist dat al,
maar ja) : mijn zand en looptechniek trekt echt op niks, dat rijden door het
zand, dat lukt dus niet. Opt einde ging het al een pak beter, maar toch,
geen ervaring he. En tis dus eigenlijk in die hele korte stukjes dat het
gebeurt. je kan dan net wel of net niet aanpikken bij een groep. ik kwam dus al snel in tragere groepen terecht, en iedere keer ik wat doortrok had ik
een gat van 15meter. maar ja, ge zijt daar niks mee he,
want alleen rijden is kompleet zottekeswerk. dan maar telkens laten
uitzakken en proberen wat langere beurten te maken, maar als ge dan ziet dat die gasten daar allemaal in uw wiel zitten, dedju. En opt eind van de lange rechte lijn, dan zijn ze daar opeens wel, lol zenne.

Soit, twas een zeer zeer aangename dag, en dan is er nog het voordeel dak
nie moe ben, aja, wat is nu twee urekes. De spierekes die zijn niet echt
akkoord (want twas wel 2 uur à bloc), maar toch, die door en door en door
vermoeidheid na een marathon is er niet.

A nu weet ik waarom da ge meegedaan hebt , goebeezig . Ik dacht al Iegienie en strandracen da vond ik al raar .

Ge hebt wel veel geluk , want ik dacht er ook nog eens aan mee te doen nu da ik een mudbike heb (maar heb het niet gedaan omdat me niet super voelde ) , had er wel niet aan gedacht dat die ook op die lijst stond .
Ale proficiat alvast .
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

jo wrote:
Iegienie wrote:
Soit, twas een zeer zeer aangename dag, en dan is er nog het voordeel dak
nie moe ben, aja, wat is nu twee urekes. De spierekes die zijn niet echt
akkoord (want twas wel 2 uur à bloc), maar toch, die door en door en door
vermoeidheid na een marathon is er niet.

A nu weet ik waarom da ge meegedaan hebt , goebeezig . Ik dacht al Iegienie en strandracen da vond ik al raar .

Ge hebt wel veel geluk , want ik dacht er ook nog eens aan mee te doen nu da ik een mudbike heb (maar heb het niet gedaan omdat me niet super voelde ) , had er wel niet aan gedacht dat die ook op die lijst stond .
Ale proficiat alvast .
kmoet toegeven dak me wat stil gehouden heb. lol.
maar pas op, tis maar één van de klassementjes dak afsnoep he jo...

en, ik vond het echt wel eens de moeite om gedaan te hebben, echt waar. smaakt naar nog...
swelke
Mountainbiker

Post by swelke »

Zandbijterke wrote:
Duboisbiking wrote:En welke grote namen komen er aan de start.
Björn Rondelez
Ed Scholte
Wim Janssen
Kris lapere
Johan Vansummeren
. . .

En dan nog enkele 'locals' die voor een verrassing kunnen zorgen:
Michel Weynsberge
Niek Lingier
Frederick Dewilde
Jelle Pillen
Frederick Decaesteker

Er zijn er ongetwijfeld nog maar die ken ik ni persoonlijk . . .
jupla en wim fierens zal er ook zijn, zeg doet ta goed e vanwege een beachbiker
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

wim jansen doet niet mee. Vorige week nog mee gesproken. Ik wil men 9de plaats in het klassement van beachcriterium zeker behouden.
ijsboerken
Mountainbiker

Post by ijsboerken »

Net mijn uitslag gezien : 389e in 2u13. Wat 10' minder is dan mijn tijd in 2003 - toen stond ik echter wel ergens midden in het pak bij de start.
Hard opgepompte banden hebben dit jaar wel het verschil gemaakt (en ook de conditie een beetje beter).
Wat die looptechniek betreft, ben ik ook een ramp maar heb dit jaar wel gemerkt dat het een stuk beter loopt als je de diepere loopsporen neemt.
(Wie die Brabantse trekpaarden zijn, die zo diep in het zand stoempen weet ik niet, maar ze hebben hun nut).

Ook dit jaar weer mensen op de grond zien gaan omdat ze niet in waaier/groep kunnen rijden - en veel platte banden.
rakker
Mountainbiker

Post by rakker »

:P Dit was mijn 5de (jubileum) De panne beach. Vorig jaar niet meegedaan dus het gewijzigd parcours voor de eerste keer gereden.
uitslag: 2 u 41 min 51 sec. 978ste.
Voor mij in ieder geval prima. Heb lekker zaterdagavond in restaurant Ciska garnaalkroketjes gegeten en zondag na de rit Mosselen. Heel veel zeelucht door mijn longen laten blazen. Ik vond het ne geweldige dag.
Eigenlijk iedereen moet dit eens meedoen, en gene zever van zout op mijne fiets, want de afspuitstanden zijn voortreffelijk. Voila dat was de afsluiter van 2005 marathonseizoen. Volgend jaar 2006 doe ik waarschijnlijk als voornaamste Ronde van vlaanderen, Ardennes trophy,Shimano fietschallenge Voeren, Offenburg, black forest, Grand raid godefroy,Sankt Wendel,hopelijk Roc d''azur, en niet te vergeten De panne als afsluiter
groetjes :drunk:
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

dit is de topic van vorig jaar hoor
mischien beter antwoorden op deze van dit jaar is gemakkelijker om te volgen
Post Reply