Aalsterse bikers, verenigt U !!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
bartjes
Mountainbiker

Post by bartjes »

Ik wil mij wel inschrijven op die mailing-lijst maar ik weet niet hoe? :oops: 8)
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

bartjes wrote:Ik wil mij wel inschrijven op die mailing-lijst maar ik weet niet hoe? :oops: 8)
Efkes geduld, our IT-department (read : Mister Q) is working on it.

Ivm Kerksken : reken Field en Steelydan bij de rappe op de lange fond, Stephan R & Luc hebben wat conditionele achterstand.

Ik heb vanmorgen mijn portie frisse, zeg maar zeer frisse, lucht al gehad. Morgenvoormiddag ga ik tussen 11 & 12 een uurtje naar Extreme Sports kijken : Transrockies, op een week tijd 600 km door de Rocky Mountains.
Ik heb er al een stuk van gezien, morgen ga ik de volledige reportage uitkijken.
Spijtig dat ik het niet kan opnemen want het is echt de moeite.
Thys
Mountainbiker

Post by Thys »

Ik pas voor morgen, vandaag al naar erwetegem geweest en mijn rugken wil nie goe mee :oops: .
Quadrifoglio
Mountainbiker

De Zwette Maanen (DZM)

Post by Quadrifoglio »

1. Mailinglist

Heb een mailinglijst aangemaakt: dzm@koenvermoesen.be.

Inschrijven:
1. stuur mailtje naar dzm-subscribe@koenvermoesen.be (subject en body van de mail kan om het even wat zijn, enkel het bestemmingsadres telt).
2. je ontvangt een automatisch antwoord dat je vraagt je inschrijving te bevestigen (wegens antispam etc...).
3. je moet nu gewoon replyen op die vraag (je hoeft je opnieuw niets aan te trekken van subject & body)
4. je ontvangt nu een "Welcome" e-mail die bevestigt dat je effectief ingeschreven bent.

Mailen:
Berichten sturen naar de lijst doe je via het adres dzm@koenvermoesen.be. Gewoon replyen op mails die je van de lijst ontving kan ook; onthoud gewoon dat die replies standaard naar de volledige lijst gaan. Mails naar de lijst zelf moeten wel een deftig subject en body hebben!
Het subject van elke mail op de lijst zal gemarkeerd worden met "[DZM]". Je kan dit gebruiken om alle mails van de lijst dmv een regel (bv in outlook) automatisch in een subfolder te droppen.

Uitschrijven:
't is misschien nog wat vroeg daarvoor, maar uitschrijven gebeurd op een gelijkaardige manier als inschrijven, met dit verschil dat je nu een mailtje stuurt naar dzm-unsubscribe@koenvermoesen.be

Als er is niet lukt/duidelijk is stuur me dan persoonlijk een e-mail. We moeten daar het forum niet mee belasten. Image

2. Webspace
Ik heb ondertussen ook al een hoekje gemaakt op mijne webspace waar we onze documenten etc kunnen archiveren: http://dzm.koenvermoesen.be

Voorlopig nog leeg maar het verslag van de eerste vergadering volgt.

Quadrifoglio
DZM IT :-)
Last edited by Quadrifoglio on Mon 21 Nov 2005 11:49, edited 1 time in total.
bartjes
Mountainbiker

Post by bartjes »

Ik heb mij alvast ingeschreven! 8)
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

ik was in kerksken, maar wat na 9 uur, wss dat er nog volk van dit topic was, maar ons kent ons nog niet voldoende hé!

Vooral alleen gereden.

veel Bloso :( verder wel in orde
jempi55
Mountainbiker

Post by jempi55 »

ik heb ook in kerksen gereden ik vond het wel zwaar , maar het is nog maar derde rit dat ik gereden heb tzal wel beteren zeker :oops:
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Het verslag van de eerste vergadering staat online:
http://dzm.koenvermoesen.be/2005/11/18/
mudman
Mountainbiker

Post by mudman »

thanks voor het verslag van de vergadering en het TT voorstel. Ikzelf zal er alvast twee rijden zijnde Gavere (mijn Heimat) en Waarschoot.

Greetz
Darkrider
Mountainbiker
Location: Carbon frame, RockShox Duke, full xt, magura hs33, mavic crossland black

Post by Darkrider »

Ik heb mij ook ingeschreven! :bounce:

Greetings
Post Reply