goede fietsmaker gezocht regio Diksmuide-Roeselare

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Post Reply
rode lantaarn
Mountainbiker

goede fietsmaker gezocht regio Diksmuide-Roeselare

Post by rode lantaarn »

Hallo,

Ik kreeg als cadeau een mTB. Tof cadeau uiteraard maar hij komt van Decathlon. Niet dat het een slechte velo is maar voor herstellingen en onderhoud is het echt een flop. Ze kennen er 'bijna' niets van.
Ik ging al bij een fietsenmaker maar kreeg het antwoord daar begin ik niet aan, je moest maar hier een gekocht hebben.

Daarom zoek ik een fietsenmaker die zonder te morren en te denken -'die zal hier wel een velo betalen aan herstellingen' in de regio Roeselare- Diksmuide.
Alle tips zijn welkom.
YC
Mountainbiker

Post by YC »

Cyclorama in Roeselare, vlak aan het kanaal. Sympathieke gozers ginder. Beste fietsenboer wat mij betreft int Roeselaarse. =D>
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Ampe in Torhout
keybiker1
Mountainbiker

Post by keybiker1 »

toch al veel goeie reacties gehoord van Decathlon in Roncq (frankrijk) net over de grens van Rekkem (Menen). Welliswaar ietske verder dan Roeselare- Diksmuide maar als ge niks anders moest vinden .... :wink:
rode lantaarn
Mountainbiker

Post by rode lantaarn »

bedankt voor de info
wielemans
Mountainbiker

Post by wielemans »

Iemand die je zeker niet gaat ontgoochelen is Vandeportaele in Staden.Praat wel graag over seks maar kan minstens even goed aan fietsen werken als hij over seks praat.Zeer goed dus,echt een aanrader die Vandeportaele!
Post Reply