Beste dames,
Hebben jullie de maïs nog niet geprobeerd ? Als enige vrouw, tussen allemaal mannen, (vooral op de weg) heb ik er helemaal geen moeite mee. En je kan er helemaal achter verdwijnen. En ik moet toegeven, de jongens zijn zo slecht nog nie, d'r heeft er nog nooit eentje proberen te gluren.
Toiletten bij bevoorrading...
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Die mais, da's inderdaad een super idee, maar dat is maar voor een paar maanden hé. Het probleem stelt zich wel een gans jaar.Catwomen wrote:Beste dames,
Hebben jullie de maïs nog niet geprobeerd ? Als enige vrouw, tussen allemaal mannen, (vooral op de weg) heb ik er helemaal geen moeite mee. En je kan er helemaal achter verdwijnen. En ik moet toegeven, de jongens zijn zo slecht nog nie, d'r heeft er nog nooit eentje proberen te gluren.
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
- MacMan
- Mountainbiker
- Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2
In de winter is het probleem waarschijnlijk nog groter:
je zweet wat minder
en geen mais velden, dus weinig beschutting.
Op cafe gaan is er deze dagen ook niet bij : ze zien wsh niet graag iemand
die onder de modder zit gebruik maken van hun wc...
Plassen vlak voor vertrek, niet overmatig drinken en goed doortrappen
bij lange afstanden en marathons lijkt zo'n een wc cabine voor de dames mij toch wel nuttig...

je zweet wat minder
en geen mais velden, dus weinig beschutting.
Op cafe gaan is er deze dagen ook niet bij : ze zien wsh niet graag iemand
die onder de modder zit gebruik maken van hun wc...
Plassen vlak voor vertrek, niet overmatig drinken en goed doortrappen
bij lange afstanden en marathons lijkt zo'n een wc cabine voor de dames mij toch wel nuttig...
beste dames ,
na alle waarschijnlijk wel goed gemeende " raadgevingen" van mijn collega bikers,nog een goede raad:
KOM NAAR DE TT VAN KWB LENDELEDE 17 DEC 06 (nog lang hé,de vorige TT is juist gereden) DAAR IS EEN TOILET VOORZIEN!!!OP DE EERSTE BEVOORRADING, afstanden 25 , 38 , 52 KM voor elk wat wils dus!
DAMES WIJ DENKEN AAN U!
na alle waarschijnlijk wel goed gemeende " raadgevingen" van mijn collega bikers,nog een goede raad:
KOM NAAR DE TT VAN KWB LENDELEDE 17 DEC 06 (nog lang hé,de vorige TT is juist gereden) DAAR IS EEN TOILET VOORZIEN!!!OP DE EERSTE BEVOORRADING, afstanden 25 , 38 , 52 KM voor elk wat wils dus!
DAMES WIJ DENKEN AAN U!
-
mtb grietje