noch boonen noch nys krijgen diene titel van me
denkt ge dat die mannen er nie veel voor doen mss?
stimuleer ne keer een beetje de jeugd mannen
Post by fiete R-vrouw2 »
Post by fiete R-vrouw2 »
Dit wens ik alleen den popeye toe!!!!!!!Biker Zjé wrote:Rikske wrote:
(Goud halen op de Olympische spelen misschien).
Het gaat hier om "Sportman van het Jaar", niet om " Wie vind ik de knapste". Serieus blijven he.fiete R-vrouw2 wrote:er is nie veel keuze hé maar ik kies voor nick nuyens
noch boonen noch nys krijgen diene titel van meze verdienen nu al geld gelijk slijk waarom ne keer nie ne minder bekenden zoals niels albert of den nuyens....?
denkt ge dat die mannen er nie veel voor doen mss?![]()
Post by rode lantaarn »
Post by fiete R-vrouw2 »
De jeugd hun tijd komt nog wel hoor, deze jongens zijn zéér goed bezig, maar geef ze nog wat tijd om hun palmares te vergroten vooraleer ze sportman van het jaar worden. En hoezeer ik Filip Meirhaeghe die gouden medaille wel toewens, moest Nys deze ooit binnenhalen (ik weet het, de kans is klein maar hoop doet leven hé), dan gun ik hem die toch ook van harte.er is nie veel keuze hé maar ik kies voor nick nuyens
noch boonen noch nys krijgen diene titel van me ze verdienen nu al geld gelijk slijk waarom ne keer nie ne minder bekenden zoals niels albert of den nuyens....?
denkt ge dat die mannen er nie veel voor doen mss?
Wil lukkenRikske wrote:En wat Kenny Belaey betreft, kan ik rode lantaarn alleen maar gelijk geven. Die heeft ook al genoeg gepresteerd en krijgt hier ook weining erkenning voor van het grote publiek, spijtig genoeg.
Post by rode lantaarn »