Sportman van het jaar

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

er is nie veel keuze hé maar ik kies voor nick nuyens
noch boonen noch nys krijgen diene titel van me [-X ze verdienen nu al geld gelijk slijk waarom ne keer nie ne minder bekenden zoals niels albert of den nuyens....?
denkt ge dat die mannen er nie veel voor doen mss? :roll:
stimuleer ne keer een beetje de jeugd mannen [-o<
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

Biker Zjé wrote:
Rikske wrote:
(Goud halen op de Olympische spelen misschien :roll: ).
Dit wens ik alleen den popeye toe!!!!!!!
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

fiete R-vrouw2 wrote:er is nie veel keuze hé maar ik kies voor nick nuyens
noch boonen noch nys krijgen diene titel van me [-X ze verdienen nu al geld gelijk slijk waarom ne keer nie ne minder bekenden zoals niels albert of den nuyens....?
denkt ge dat die mannen er nie veel voor doen mss? :roll:
stimuleer ne keer een beetje de jeugd mannen [-o<
Het gaat hier om "Sportman van het Jaar", niet om " Wie vind ik de knapste". Serieus blijven he.
rode lantaarn
Mountainbiker

Post by rode lantaarn »

Ik vind persoonlijk dat die Kenny Belaey ook wel zijn plaats verdient. Al eens gezien wat voor palmares die vent heeft en het is toch een sport die internationaler is dan veldrijder.
Maar Boonen heeft ook een mooi palmares natuurlijk en wielrennen is nu eenmaal een sport die meer in de media komt.
Moest je op straat vragen wie Kenny Belaey is er zouder er velen het antwoord schuldig blijven terwijl die gast toch al enkele kampioenstitels op zak heeft.
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

Het gaat hier om "Sportman van het Jaar", niet om " Wie vind ik de knapste". Serieus blijven he.[/quote]

het gaat er bij ook nie om de knapste maar om de SPORTMAN VAN HET JAAR dus Nuyens Nick of Niels Albert
of vind ge die knapper dan Boonen?
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

fiete R-vrouw2 schreef:
er is nie veel keuze hé maar ik kies voor nick nuyens
noch boonen noch nys krijgen diene titel van me ze verdienen nu al geld gelijk slijk waarom ne keer nie ne minder bekenden zoals niels albert of den nuyens....?
denkt ge dat die mannen er nie veel voor doen mss?
stimuleer ne keer een beetje de jeugd mannen
De jeugd hun tijd komt nog wel hoor, deze jongens zijn zéér goed bezig, maar geef ze nog wat tijd om hun palmares te vergroten vooraleer ze sportman van het jaar worden. En hoezeer ik Filip Meirhaeghe die gouden medaille wel toewens, moest Nys deze ooit binnenhalen (ik weet het, de kans is klein maar hoop doet leven hé), dan gun ik hem die toch ook van harte.

En wat Kenny Belaey betrefd, kan ik rode lantaarn alleen maar gelijk geven. Die heeft ook al genoeg gepresteerd en krijgt hier ook weining erkenning voor van het grote publiek, spijtig genoeg.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Rikske wrote:En wat Kenny Belaey betreft, kan ik rode lantaarn alleen maar gelijk geven. Die heeft ook al genoeg gepresteerd en krijgt hier ook weining erkenning voor van het grote publiek, spijtig genoeg.
Wil lukken :-) Juist een mailke gehad van Kenny Belaey, om ons te bedanken voor de aandacht die we hebben geschonken aan zijn nominatie ( zie startpagina )
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Ik hoop dat het Everts , Nijs of Boonen wordt .
Toch schitterend hoe die jongens elke keer hun kunnen motiveren om toch altijd knalprestaties neer te zetten .
't Is niet dat ik de anderen dit niet gun maar wat deze jongens toch gepresteerd hebben . Chapeau =D>
Maorten
Mountainbiker

Post by Maorten »

het zou eindelijk eens een erkenning voor de veldritsport zijn mocht Nys deze titel winnen, want heeft vorig jaar alles gewonnen wat er te winnen viel, dus beter kan hem niet doen, heeft wel de pech dat Boonen ook een superjaar achter de rug heeft en Everts voor de 9e keer WK daar mogen ze ook allemaal een puntje aanzuigen ze.
Maar ik denk dat het boonen zal worden, is populairder dan de andere.
rode lantaarn
Mountainbiker

Post by rode lantaarn »

jammer maar Kenny Belaey zit niet bij de laatste drie.
Zeker is wel dat het iemand wordt op twee wielen.
Boonen, Nys en Everts blijven nog over
Post Reply