Alternatieven voor Ipod?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
FERRARI
Mountainbiker

Post by FERRARI »

ik zelf rij rond met een Creative Zen Nano Plus rond.
Deze mp3 heeft 256 mb geheugen. Maar je kandeze ook krijgen met 512 mb en 1Giga.
mario
Mountainbiker

Post by mario »

FERRARI wrote:ik zelf rij rond met een Creative Zen Nano Plus rond.
Deze mp3 heeft 256 mb geheugen. Maar je kandeze ook krijgen met 512 mb en 1Giga.
In een Ferrari had ik toch op zijn minst een iPod verwacht... :lol: 8)
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey Headfirst,

gewoon even een tip meegeven. Ipod kan alle muziekformaten aan. De meeste andere niet. Als je met aac werkt ipv mp3 ga je op vele apparaten problemen hebben. Velen letten er niet op maar standaard codeerd itunes op aac. Je kan ze wel van aac naar mp3 brengen.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

barbeque wrote:Hey Headfirst,

gewoon even een tip meegeven. Ipod kan alle muziekformaten aan. De meeste andere niet. Als je met aac werkt ipv mp3 ga je op vele apparaten problemen hebben. Velen letten er niet op maar standaard codeerd itunes op aac. Je kan ze wel van aac naar mp3 brengen.
Ik vrees dat wma niet zal lukken. Tenzij een peecee gebruiker dit kan tegenspreken.
FCB is the best
Mountainbiker

Post by FCB is the best »

i-Mac wrote:
barbeque wrote:Hey Headfirst,

Ik vrees dat wma niet zal lukken. Tenzij een peecee gebruiker dit kan tegenspreken.
Heel juist.
Dat zet itunes zelf om naar m4a.
Guest

Post by Guest »

mijn mp3 stick van een onbekend merk(Inovix) kan zowel mp3 aan als wma als wave files
kan er ook mee naar fm luisteren
zelfs gebruiken als recorder en die neemt weinig plaats in
kost voor een 1g tegenwoordig rond de 100€
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey,

kan die aac aan ????
KONA-boy
Mountainbiker
Location: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Post by KONA-boy »

heb zelf recentelijk een Philips Go Gear met 512 MB gekocht
zeer compact, 2-kleurig schermpje met alle info, en zeer lange werking van de batterij...

Tot nu zeer tevreden over
herder ardi
Mountainbiker

Post by herder ardi »

ik vrees dat geen enkele 'Windows based player' het aac formaat zal aankunnen en dat geen enkele Ipod de wma zal aankunnen. Beide besturingssystemen hebben zich, bij de start van de portable music player boom, die bestandstypes eigen gemaakt. AAC, als deel van de Dolby Labs gingen in contract. Microsoft kocht de rechten voor de WMA codec. (http://www.wired.com/news/business/0,1367,61897,00.html)
'k heb zelfs nog nergens een firmware patch gezien die crossplatform afspelen toelaat. Slechts één melding van een hacker die ooit eens Linux op zijn Ipod wist te krijgen. Of dat deuren opent naar WMA valt serieus te betwijfelen.

't is inderdaad een strijd voor de ereplaatsen tussen apple en creative: http://www.consumersearch.com/www/elect ... index.html

ardi
Post Reply