We hebben hem gevonden denk ik ... hé QuadrifoglioQuadrifoglio wrote: Moeten we geen moderator aanwijzen? (Om te vermijden dat we een ganse avond zeveren en zonder veel resultaat huiswaarts keren.)
Aalsterse bikers, verenigt U !!!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Quadri, ik heb ondertussen ook al wat voorbereid (klein overzicht van reacties - "vragenblad"). Ik breng dit mee vanavond.Curlito wrote:We hebben hem gevonden denk ik ... hé QuadrifoglioQuadrifoglio wrote: Moeten we geen moderator aanwijzen? (Om te vermijden dat we een ganse avond zeveren en zonder veel resultaat huiswaarts keren.)
Field
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Goed ideeGizmo wrote:kzal ekik mijne kodak alvast meebrengen want ge kunt nooit weten waarvoor da goed es, een groepsfoto mss![]()
Gizmo
Tot straks,
Field
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Zie m'n berichtje iets eerder : ik breng wel papieren mee; heb ondertussen ook iets voorbereid.Gizmo wrote:by the way moeten wij een stukske papier meebrengen om iets te noteren ofwa, kwestie van een beeke in het geheugehn te blijven hangen en voor Streets ook op de hoogte te brengen.
Gizmo
Field
- Via Ferrata
- Mountainbiker
Abcers,
Ik zal er helaas niet bijzijn deze avond. Ik mag morgen een contract gaan tekenen bij Pervelo voor een seizoen bij het mtb-team. Aangezien ik vooral competitie (marathons) rij heb ik gekozen om bij hen te gaan rijden. Alleszins veel succes met jullie nieuwe club! Ik hoop jullie te vervoegen, binnen enkele jaren, wanneer ik terug recreatief ga rijden.
cu
Ik zal er helaas niet bijzijn deze avond. Ik mag morgen een contract gaan tekenen bij Pervelo voor een seizoen bij het mtb-team. Aangezien ik vooral competitie (marathons) rij heb ik gekozen om bij hen te gaan rijden. Alleszins veel succes met jullie nieuwe club! Ik hoop jullie te vervoegen, binnen enkele jaren, wanneer ik terug recreatief ga rijden.
cu
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Good luck in 2006. Blijf je de Zoenk rijden ?Brainfood wrote:Abcers,
cu
2 all
Uiteraard volgt een verslag.