Aalsterse bikers, verenigt U !!!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- The herminator
- Mountainbiker
Post by The herminator »
Hello aalsterse bikers, ikzelf ben van sint-lievens-houtem maar ik ben meermaals in de week aan het sporten in de schreef. Op donderdag kom ik meestal spinnen en dan ook nog eens squashen. Ik zal de komende weken deze topic zeker in het oog houden om eventueel met jullie eens mee te gaan. Wat is jullie niveau zo ongeveer. Om een indicatie te geven van mij: kruishoutem 47km in 1H45 rijtijd.
Tot later.
Tot later.
schitterend initiatief. Ikzelf ben een biker die een jaartje geleden verhuisde van Gavere naar Meldert.
Ik probeer iedere week mijn tourtochtje te rijden en tijdens de week wat bij te trainen hier in Meldert en omstreken.
Het BlOSO parcour te Affligem ben ik ondertussen wel al beu gereden. Het zou leuk zijn om via een clubje collega bikers te leren kennen om samen eens een tochtje te doen en nieuwe tracks te leren kennen.
Ikzelf kan er helaas niet bij zijn vrijdag daar ik moet werken maar ik wil wel op de hoogte worden gehouden van het vervolg hier.
Keep up the good work
PS zijn hier nog bikers uit Affligem, Meldert ?
Ik probeer iedere week mijn tourtochtje te rijden en tijdens de week wat bij te trainen hier in Meldert en omstreken.
Het BlOSO parcour te Affligem ben ik ondertussen wel al beu gereden. Het zou leuk zijn om via een clubje collega bikers te leren kennen om samen eens een tochtje te doen en nieuwe tracks te leren kennen.
Ikzelf kan er helaas niet bij zijn vrijdag daar ik moet werken maar ik wil wel op de hoogte worden gehouden van het vervolg hier.
Keep up the good work
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
ik kan ook niet komen, oudercontakt en te veel straf gegeven om kop niet te laten zien 
- Darkrider
- Mountainbiker
- Location: Carbon frame, RockShox Duke, full xt, magura hs33, mavic crossland black
Ja mudman, Ikkemudman wrote:schitterend initiatief. Ikzelf ben een biker die een jaartje geleden verhuisde van Gavere naar Meldert.
Keep up the good work![]()
Greetings
Ps ik kan vrijdag ook ni komen, looptraining voor het vrouwtje, dan moet ik op de kids letten.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Flip aka ThysThys wrote:Flip aka Thys
Frederik aka Curlito
David aka Gizmo
Patrick aka mtbiker
...
Frederik aka Curlito
David aka Gizmo
Patrick aka mtbiker
Jerommeken aka Geronimo aka Jeromski
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
myself offcours aka Field aka Fieldbiker -jerommeken wrote:Flip aka ThysThys wrote:Flip aka Thys
Frederik aka Curlito
David aka Gizmo
Patrick aka mtbiker
...
Frederik aka Curlito
David aka Gizmo
Patrick aka mtbiker
Jerommeken aka Geronimo aka Jeromski
Is de indruk mij ontgaan dat er wat minder enthousiastelingen zullen zijn dan er eerst reageerden ?
Field