mbt nu vrijdag vergadering,
ik zal plakkertjes meebrengen waar we onze naam & alias opschrijven
kwestie van elkaar idd te leren kennen.
Roveny
Post by fieldbiker »
Ik heb tafels en een tiental stoelen gereserveerd en zal proberen iets op tafel te zetten, zodat het te herkennen is (iets van Aalsterse Bike Club op papier, ofzo).Gizmo wrote:allemaal goe voor mij zenne maar nog een punt : hoe gaan we elkaar daar herkennen eigenlijk ??? een badge op ons plakken met onzen naam of wa of een ander herkenningsmiddel.
Gizmo
Post by Via Ferrata »
Ik kom zeker eens af, interesseert me om te weten wie er nog zo al hier aan MTB doet. Vaak overkomt het me dat er iemand afzegt en dat je dan alleen valt om te biken. Ik zou ook graag wat langere routes rijden (zoals in de zomer) dan het eeuwige Erpe en Affligem dat ik met mijn vaste bikers doe, hoe leuk dat ook mag zijn. Beetje afwisseling zou knap zijn.fieldbiker wrote:Mannen, er is nog niets vorm gegeven op dit moment, noch in een clubverband, noch in een of ander - vrij - samenwerkingsverband. Er zijn blijkbaar al een aantal ideëen van enthoesiastelingen, maar nog niets concreets. Laat ons wachten met conclusies, tot na de eerste vergadering(en).nothing 's impossible wrote:Ik heb de indruk dat er al 2 strekkingen aan het ontstaan zijn:
De mensen uit de direkte omgeving of Aalst zelf, die hun clubje al vorm aan het geven zijn en de mensen die elders hun roots hebben maar die wel wat zien in verdere samenwerking.
Ik zou zeggen, we zien wel de 18'
De tafels zijn gereserveerd in de Schreef op vrijdagavond 18 november 20h30.
Adres : Sportcentrum De Schreef
Sint-Jozefstraat 20
9300 Aalst
Tel 053/774 969
(Vlak achter 't Klein College - zijstraat van de Vrijheidsstraat).
Tot dan,
Fieldbiker
Post by Via Ferrata »
Gizmo wrote:euh heb ik iere iets over het hoofd gezien of zen ik in slaap gevallen efkes, maar heb ik goed verstaan dat er een BLOSO route in Ternat komt en wanneer is die opening dan ????Via Ferrata wrote:
BTW benieuwd naar Ternat dat dit wk opengaat.
Gizmo
Gaat er zondag in Ternat een nieuwe Bloso-route open?
Zo ja, waar vertrek?