zijn hier vrouwelijke bikesters uit de streek geraardsbergen die zin hebben om samen te gaan biken
Greetz
bikesters gezocht
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
-
Specialized girl
- Mountainbiker
Post by Specialized girl »
Hoi dames,
ben nieuw op dit forum. Heb jullie vraag gelezen. Ik ben van Riemst (Limburg). Ik ga normaal steeds biken met enkele vrienden bij gebrek aan vrouwelijke interesse.
Wel fijn om te zien dat er wel degelijk vrouwen zijn wat graag biken.
ben nieuw op dit forum. Heb jullie vraag gelezen. Ik ben van Riemst (Limburg). Ik ga normaal steeds biken met enkele vrienden bij gebrek aan vrouwelijke interesse.
Wel fijn om te zien dat er wel degelijk vrouwen zijn wat graag biken.
Girlzzz on bike
Hey dames,
Wij zijn ook volop op zoek naar dames die eens in het weekend een route willen uitproberen of een rit meerijden.
In september is er trouwens een mountainbike weekend in vielsalm in sunparks (zie hompage van mountainbike.be) en we zoeken nog dames die zin hebben om mee te gaan????
interesse?????
Wij zijn ook volop op zoek naar dames die eens in het weekend een route willen uitproberen of een rit meerijden.
In september is er trouwens een mountainbike weekend in vielsalm in sunparks (zie hompage van mountainbike.be) en we zoeken nog dames die zin hebben om mee te gaan????
interesse?????
- buddybiker kristof
- Mountainbiker
Post by buddybiker kristof »
Ge kunt natuurlijk ook met een manelijke biker gaan rijden die zullen de snelheid wel aanpassen.
- buddybiker kristof
- Mountainbiker