Bulls

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
frits
Mountainbiker

Post by frits »

ik had een bulls 4.5 comp en heb m op minder dan een jaar compleet de vernieling in gereden. Hopelijk doet die 5.5 het beter!!!!
rafx3
Mountainbiker

Post by rafx3 »

Da hoop ik ook anders :cry:
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Ik rij met een Bulls Race Pro 9.80 xt. Rij er nu al zo'n 2,5 jaar en heb er al z'n 10.000 km mee gedaan. Moet zeggen dat de xt er al al af is en ik alles wat kapot is vervang met lx omdat dit minder duur is en mijns inziens toch ongeveer even rap naar de knoppen gaat.
Ben geen onderhoudsfanaat dus mijn bike ziet nogal af en tot nu toe ben ik er content van. Heb er nu ook 2 nieuwe wielen op zitten want de originele die eropzitten daarvan waren de velgen versleten.
Duat
Mountainbiker

Post by Duat »

Vorig jaar kocht ik een BULS 9.80 dit was wel degelijk mijn eerste MTB met maw geen ervaring in die dingen, nu een jaar later ben ik blij dat ik een ander Specialized S-works M5, 2006 frame gekocht heb en alles heb overgebouwd, behalve de vork. Mijn inziens, om rond de kerk te rijden ok, maar als MTB vond ik het maar niks. Men mag geen appelen met peren vergelijken maar denk eraan goeie koop is dure koop.
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Rond de kerktoren? Je moet nu niet overdrijven want ben er ook al eens een week mee in de Dolomieten gaan rijden en de lcmt heeft hij ook al 2 keer goed overleefd. Misschien dat je soms ook wat geluk moet hebben met je fiets. Ben nu ook wel een lichtgewicht dus misschien ziet de fiets dan ook wat minder af.
MOOS
Mountainbiker

BULLS

Post by MOOS »

Iemand ervaring met het merk BULLS?
Ik had mijn oog laten vallen op de COMP 7.50 disc, maar ken eigenlijk niemand die op BULLS rijdt...

Iemand hier iets over te zeggen?

Bike-on,

MOOS
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik heb me als instap model een Bulls 3,50 gekocht. Ik wist niet of MTB me zou bevallen. Ik heb een zware, maar degelijke bike. Bulls is volgens mijn gewoon goed. Er bestaan betere, maar dan ook duurdere bikes.
Een iets mag je niet vergeten. Reken dat je ongeveer één keer per jaar een volledige nieuwe groep mag laten plaatsen (naargelang de hoeveelheid slijk parkoers je doet op een jaar natuurlijk).

Maar een beetje goede fietshandelaar zal je wel bijstaan.
bergfietser
Mountainbiker

Post by bergfietser »

1 X per jaar een nieuwe groep, ....... al van onderhoud gehoord?
Ricky Norton
Mountainbiker

Bulls

Post by Ricky Norton »

Ikzelf rijmet een Race Pro 9.8 XT. Zoals reeds gekend is dit een goede fiets prijs/kwaliteit. Ik heb hem verleden jaar gekocht aan 1050 €.
Maar...hij weegt wel zwaar. 13.8 kg gewogen op de weegschaal. Daarom heb ik reeds een nieuwe gekocht om nu en dan eens mee te doen aan chrono's en marathons. De Bulls gebruikt ik wel nog steeds om te trainen en toertochten mee te doen.
MOOS
Mountainbiker

Post by MOOS »

Ik hoor duidelijk terugkomen waar ik een beetje voor vreesde... BULLS komt er vaak uit als ne zware bike.
Iemand ervaring met het merk Radon?

En waar zou ek het beste voor gaan nen hard tail of ne fullsuspension?

thx bikerzz,

MOOS

don't keep the bike on the hook, otherwise you're a hooker
Post Reply