Erpe-Mere - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
Kevindn
Mountainbiker

Erpe-Mere - Bloso

Post by Kevindn »

Heeft iemand deze route al gereden? Wat is de moeilijkheidsgraad van deze route?
Black Phantom
Mountainbiker

Re: Erpe-Mere BLOSO route

Post by Black Phantom »

marcelleken wrote:Heeft iemand deze route al gereden? Wat is de moeilijkheidsgraad van deze route?
http://www.mtbroutes.be/Oost-Vlaanderen/Erpe-Mere.asp
sven
Mountainbiker

Post by sven »

ik heb die route al gereden,de blauwe.Wel nog een tof tochtje,maar als het enkele dagen hard geregend heeft zijn er banen bij waar je zelfs te voet moeilijk doorgeraakt
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

k' heb gisteren ook de blauwe route gereden maar door de regenval van zondag waren er inderdaad een paar stukken waar ge onmogelijk al rijdend door kon :( , maar ik ga zeker nog eens terug als de route er wat beter bijligt :D .
sven
Mountainbiker

Post by sven »

marcelleken van waar zeje misschien?Ik ben van haaltert
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Ik ben van Kerksken, ah van Haaltert dan zij je gij diejen die me kristof altijd ga rijden.
sven
Mountainbiker

Post by sven »

ja da bennek ik
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Kristof zit bij mij op den trein en daar valt uwen naam soms nekeer vandaar danek wist wie ge waart. Mij zult ge ni kennen maar ik denk da ge mijn broer wel kent. Zijnen naam is kenneth en is ook altijd naar't S.M.I. naar school geweest.
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

Yo marcelleke
Wij hebben ze ook al ne keer of 2-3 gereden en het is inderdaad een zwaar parcour als het geregend heeft. Bij het vertrek is het al te voet en het laatste stuk is nogal berg op en vree moerasachtig maar daarna kan je wel een heerlijke douche nemen en iets drinken waar de uitbaater zelf een verwend MTbiker is want hij geeft er ook al 1-tje ingericht. Vicky zijn vrouwke is ook wel vriendelijk :wink:
Van den hond moet je gene schrik hebben ( als je maar een stukje koek geeft :lol: )
sven
Mountainbiker

Post by sven »

marcelleke dan zijde gy De Neef zeker?Kristof heeft mij gezegd dage ook beginnen biken zijt
Post Reply