bikers in Limburg

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Spyder
Mountainbiker

Post by Spyder »

maurice wrote:Zondag gaan we weer met een stel smurfen Dilsen onveilig maken. Nog iemand mee?
'k wil wel ma na mijn val te zondag heb'k stekende rugpijn :s

morgen ziekenhuis !
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

maurice wrote:Zondag gaan we weer met een stel smurfen Dilsen onveilig maken. Nog iemand mee?
jammer, deze smurf was er zeker graag bijgeweest,
maar gaat nu afzien in een oostenrijkse marathon !
veel plezier alleszins daar
Danny Cruiser
Mountainbiker

tijdelijke toertocht st truiden

Post by Danny Cruiser »

Er is eens in Sint-Truiden een tijdelijke toertocht geweest maar heb die toen niet kunnen meerijden. :( Is er hier iemand op het forum die deze rit meegereden heeft of beter nog iemand die de route kent. =D>
xsenna578
Mountainbiker

Post by xsenna578 »

ja ik heb die ooit eens gereden maar dat stelt niks voor. je kan beter zelf richting borgloon fietsen en terug dan doe je 9/10 een mooiere tocht.
xsenna578
Mountainbiker

Post by xsenna578 »

ik ben van alken :bounce:
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Hallo,
Ik zoek ook iemand om samen een toerke te doen.
Ben van hasselt en een 40er. Ben gestopt met roken en daarom op de fiets gekropen om de overtollige kilo's er af te werken. Ben een bouwvakker dus door de week heb ik niet veel tijd maar zaterdag's voormidag kan ik altijd. Laat maar iets horen wie kan hier of op mijn msn withe_aegel@hotmail.com.
Groetjes Danny
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

scelter wrote: Plezante wegskes in de buurt van bokrijk? Ik ben altijd op zoek naar nieuwe locaties :)
Bokrijk? Kijk dan eens op mijn mtb-site, met op de pagina "extra" foto's van mijn trainingsparcours in Kiewit, Bokrijk en omstreken!
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Jan B. wrote:
scelter wrote: Plezante wegskes in de buurt van bokrijk? Ik ben altijd op zoek naar nieuwe locaties :)
Bokrijk? Kijk dan eens op mijn mtb-site, met op de pagina "extra" foto's van mijn trainingsparcours in Kiewit, Bokrijk en omstreken!
Bedankt voor de reactie. Ik denk wel dat ik die wegjes al allemaal weet zijn :) Ik volg regelmatig het grootte wandelparkoer dat vertrekt aan de kinderboerderij, dit komt ook door bokrijk uit, tussen de vijvers door.
Corsa
Mountainbiker

Post by Corsa »

Hoi, ik ben ook nieuw hier. Een aantal jaren geleden zat ik elke dag op de bike, maar door t werk en de omstandigheden was ik er mee gestopt. Nu kriebelt het eigenlijk terug om er mee te beginnen, alleen lukt t mij ni om mij der terug aan te zetten. Dus als er hier iemand in de buurt (zonhoven) een paar parcourskes kent, let me know, kan ik al stillekes terug beginnen te trainen :)

Greets
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Hallo,
Iemand zin om zaterdag 10 decmber mee te gaan fietsen of te wel in genk of in wellen. Ben om 9.00hr op de desbetreffende vertrekplaats.
Laat me iets weten wie er mee gaat en welk parkoer je voorkeur is.
Je mag hier antwoorden of op mijn E-mail adres. withe_aegel@hotmail.com.
Groetjes Danny
Post Reply