Inderdaad, maar ik kan je geen adressen opnoemen hoor.
Ik ga naar Megabike in Braine, o.a. verdeler van TREK.
Post by fieldbiker »
Is vrij normaal van prijs dacht ik ... m'n schoonbroer z'n Gary Fisher komt ook daarvan en is toch vrij tevreden van (Gert) Loomans.J.S. wrote:Deze week mijn MTB binnen gedaan bij Loomans, voor nieuw cranck en wat afstellingen:
* 1 crank 175 mm (13.95€)
* 1 kabelgeleider v brake (1.50€)
* 1 set remblokken v brake VI (12.25€)
* 1 kabel versnelling inox (2.00€)
* 1 kabel rem inox (2.00€)
* 1 gaine sti shimano (2.35€)
* 1 gaine rem (1.75€)
* 8 dopjes op gaine (1.20€)
+ 10€ aan werkuren = 47€.
Is dit redelijk? Gewoon effe om een gedacht te krijgen of hij duur, normaal of goeikoop is...
Geert...fieldbiker wrote:Is vrij normaal van prijs dacht ik ... m'n schoonbroer z'n Gary Fisher komt ook daarvan en is toch vrij tevreden van (Gert) Loomans.J.S. wrote:Deze week mijn MTB binnen gedaan bij Loomans, voor nieuw cranck en wat afstellingen:
* 1 crank 175 mm (13.95€)
* 1 kabelgeleider v brake (1.50€)
* 1 set remblokken v brake VI (12.25€)
* 1 kabel versnelling inox (2.00€)
* 1 kabel rem inox (2.00€)
* 1 gaine sti shimano (2.35€)
* 1 gaine rem (1.75€)
* 8 dopjes op gaine (1.20€)
+ 10€ aan werkuren = 47€.
Is dit redelijk? Gewoon effe om een gedacht te krijgen of hij duur, normaal of goeikoop is...
Field
Post by fieldbiker »
Bikepoint is inderdaad duur, maar in onze streek zijn er niet zoveel Cannondale dealers en dus 't bijna een noodzakelijk kwaad om naar deze dealers af te zakken... en hij durft dingen te vervangen die je niet gevraagd hebt om te vervangen. De laatste keer gevraagd om 1 kabel in m'n sram shifter te vervangen met een originele Sram kabel (specifiek gevraagd aan de telefoon of hij deze kabels had) : resultaat alle twee de kabels vervangen door 'gewone staaldraadkabels', m'n goretex kabelgainen compleet vervangen door andere (niet goretex).christo wrote:BIKEPOINT op de ninoofse steenweg, ik denk te Schepdaal.
Als ge veel geld hebt moet ge daar zijn, al véél kritiek van gehoord.
Negatieve ervaringen mogen ook meegedeeld worden hé.
DUS GA DAAR ZEKER NIET? trouwens er zijn toch genoeg winkels in de buurt.
Da betaald ge nu toch nie zonder is deftig van uw k*ten te maken.Bikepoint is inderdaad duur, maar in onze streek zijn er niet zoveel Cannondale dealers en dus 't bijna een noodzakelijk kwaad om naar deze dealers af te zakken... en hij durft dingen te vervangen die je niet gevraagd hebt om te vervangen. De laatste keer gevraagd om 1 kabel in m'n sram shifter te vervangen met een originele Sram kabel (specifiek gevraagd aan de telefoon of hij deze kabels had) : resultaat alle twee de kabels vervangen door 'gewone staaldraadkabels', m'n goretex kabelgainen compleet vervangen door andere (niet goretex).
('t Schakelen ging echter perfect ... dat mag gezegd worden). M'n portefeuille was ook een heel stuk lichter ...
Ik ga er nu niet meer.
Inderdaad, er zijn ni veel (geen) cannondale-dealers in de buurt van Bikepoint, maar ik zal er ook ni van wakker liggen mijne c'dale 20 km verder bij Megabike in Braine binnen te doen, behalve als je hem elke maand binnen brengt héfieldbiker wrote:Bikepoint is inderdaad duur, maar in onze streek zijn er niet zoveel Cannondale dealers en dus 't bijna een noodzakelijk kwaad om naar deze dealers af te zakken... en hij durft dingen te vervangen die je niet gevraagd hebt om te vervangen. De laatste keer gevraagd om 1 kabel in m'n sram shifter te vervangen met een originele Sram kabel (specifiek gevraagd aan de telefoon of hij deze kabels had) : resultaat alle twee de kabels vervangen door 'gewone staaldraadkabels', m'n goretex kabelgainen compleet vervangen door andere (niet goretex).christo wrote:BIKEPOINT op de ninoofse steenweg, ik denk te Schepdaal.
('t Schakelen ging echter perfect ... dat mag gezegd worden). M'n portefeuille was ook een heel stuk lichter ...
Ik ga er nu niet meer.
Field
Zoals ge hierboven kunt lezen, ga ik voorlopig bij Loomans in Asse. Ben er 2 keer geweest en alles was tiptop in orde, vriendelijke gast. De prijs is blijkbaar ook heel schappelijk.JJ Ramone wrote:ik heb mijn vorige fiets (trek 6000) bij loomans in asse gekocht
en alle herstellingen daar laten uitvoeren
of dat nu duur of goedkoop is, ik zou het niet weten...
maar meestal wel rap in orde
hij verkoopt trek, specialized, scott en gary fisher
tis maar dat get weet
http://www.fietsen-loomans.be/
(en ik ga er mij allicht binnenkort een specialized halen)
christo wrote:Inderdaad, er zijn ni veel (geen) cannondale-dealers in de buurt van Bikepoint, maar ik zal er ook ni van wakker liggen mijne c'dale 20 km verder bij Megabike in Braine binnen te doen, behalve als je hem elke maand binnen brengt héfieldbiker wrote:Bikepoint is inderdaad duur, maar in onze streek zijn er niet zoveel Cannondale dealers en dus 't bijna een noodzakelijk kwaad om naar deze dealers af te zakken... en hij durft dingen te vervangen die je niet gevraagd hebt om te vervangen. De laatste keer gevraagd om 1 kabel in m'n sram shifter te vervangen met een originele Sram kabel (specifiek gevraagd aan de telefoon of hij deze kabels had) : resultaat alle twee de kabels vervangen door 'gewone staaldraadkabels', m'n goretex kabelgainen compleet vervangen door andere (niet goretex).christo wrote:BIKEPOINT op de ninoofse steenweg, ik denk te Schepdaal.
Ik ga er nu niet meer.
Field.
Als ik bij een onderhoud vraag 1 kabelgaine te vervangen, en stel vast dat er 2 vervangen werden, zal hij toch iets aan de prijs moeten doen of hij mag het er terug afzwieren.