zwartrijders
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
Ik denk dat je voor 3 a5 euro je moet laten kennen dat je beter je fiets op een tt in de stal laat staan. Het is toch ook niet de bedoeling dat je als inrichter verlies lijd want het is allemaal geen winst hoor Ik heb vroeger de inrichting van een motocross helpen organizeren en tegen dat iedereen betaald was en alle kosten waren betaald ging er nog een heel pak geld af (vroeger kwam er dan nog veel volk kijken)
Ik kan zwartrijders wel begrijpen als men sommige verhalen over zakkenvullende organisatoren hoort en leest.
Ooit zelf gedaan
, geeft wel een kick... mee over privé terrein maar bevoorrading liet ik links... het zou al een marathon moeten zijn daarvoor. Globaal gezien knap ik wel af op TT's.
Dan liever BLOSO pijlkes gratis volgen. Voor vrijheid in de natuur betaalt men immers niet.
Ooit zelf gedaan
Dan liever BLOSO pijlkes gratis volgen. Voor vrijheid in de natuur betaalt men immers niet.
zwartrijders
Wat als de TT langs uw deur passeert en ge direkt aansluit zonder naar de start te rijden er is daar meestal toch plaats tekort en uw inschrijft bij de doortocht , ben je dan grijsrijder.
En wat als je aangesloten bent bij een andere bond en zo toch al verzekert zijt , dan moet je meestal bij de WVF volle pot betalen en bij de BBR laten ze dan het verlaagd tarief toe zonder verzekering wat een soep allemaal , je kan ook een persoonlijke verzekering hebben en wat dan!!!!
En wat als je aangesloten bent bij een andere bond en zo toch al verzekert zijt , dan moet je meestal bij de WVF volle pot betalen en bij de BBR laten ze dan het verlaagd tarief toe zonder verzekering wat een soep allemaal , je kan ook een persoonlijke verzekering hebben en wat dan!!!!
- .:bert:.
- Mountainbiker
Toertochten worden georganiseerd door clubs die hun rekening wat willen bijvullen om de club verder draaiende te houden.
Voor die inschrijving krijg je niet alleen een koekje en wat te drinken of een verzekering.
Voor die inschrijving krijg je de kans om de paar stukjes natuur van de omgeving wat te verkennen zonder verloren te rijden.
Als je geen inschrijving wil betalen, maak dan ook geen gebruik van de inspanningen van de organiserende club want geloof mij dat het een inspanning is om een tt op poten te zetten.
Voor die inschrijving krijg je niet alleen een koekje en wat te drinken of een verzekering.
Voor die inschrijving krijg je de kans om de paar stukjes natuur van de omgeving wat te verkennen zonder verloren te rijden.
Als je geen inschrijving wil betalen, maak dan ook geen gebruik van de inspanningen van de organiserende club want geloof mij dat het een inspanning is om een tt op poten te zetten.
-
scott team issue
- Mountainbiker
Post by scott team issue »
sinds een maand of twee neem ik na elke gereden toertocht notities van m'n bevindingen (zoals: hoe was de: bepijling, bevoorrading(en), bikewash, douches, is de rit voor herhaling vatbaar? en niet te vergeten was er LEFFE
).
Zo kan ik volgend jaar de "slechte" toertochten links laten liggen, en met
plezier de 4a5 euro's betalen voor de organisaties die goed uit de selectie komen
k'weet wel dat er hier gasten zijn die het vertikken om tweemaal dezelfde tt te rijden, maar ik kom graag het jaar nadien terug (zij het een goeie toertocht is)
plezier de 4a5 euro's betalen voor de organisaties die goed uit de selectie komen
k'weet wel dat er hier gasten zijn die het vertikken om tweemaal dezelfde tt te rijden, maar ik kom graag het jaar nadien terug (zij het een goeie toertocht is)
- nebraz
- Mountainbiker
Tijdens loopwedstrijden werken ze soms met een chip.
Je vraagt er een waarborg voor die je bij inlevering terug krijgt.
voordelen:
Het nadeel is natuurlijk de investering.
RFID is van deze tijd.
Je vraagt er een waarborg voor die je bij inlevering terug krijgt.
voordelen:
- -automatische controle op zoveel punten als je maar wil.
-Je hebt een tijdsregistratie bij aankomst.
-via pc weet je direct hoeveel bikers er zijn en tussen welke controles ze zich bevinden.
Het nadeel is natuurlijk de investering.
RFID is van deze tijd.
Last edited by nebraz on Sun 13 Nov 2005 16:13, edited 2 times in total.
- JanMetDePet
- Mountainbiker
Post by JanMetDePet »
Lijkt mij een zeer goed idee om onze bevindingen samen te brengen in een soort poll. Je zou een aparte rubriek kunnen maken met voor elk gereden tocht een poll. Deze zou je nadien gemakkelijk kunnen samenbrengen in 1 forumitem dat kan gebruikt worden het jaar nadien. Een ideale manier om het kaf van het koren te scheiden.scott team issue wrote:sinds een maand of twee neem ik na elke gereden toertocht notities van m'n bevindingen (zoals: hoe was de: bepijling, bevoorrading(en), bikewash, douches, is de rit voor herhaling vatbaar? en niet te vergeten was er LEFFE).
plezier de 4a5 euro's betalen voor de organisaties die goed uit de selectie komen![]()
Wat zeg je hiervan MODERATOR?
-
scott team issue
- Mountainbiker
Post by scott team issue »
ik weet niet of dat dat zo'n goed idee is,Lijkt mij een zeer goed idee om onze bevindingen samen te brengen in een soort poll. Je zou een aparte rubriek kunnen maken met voor elk gereden tocht een poll. Deze zou je nadien gemakkelijk kunnen samenbrengen in 1 forumitem dat kan gebruikt worden het jaar nadien. Een ideale manier om het kaf van het koren te scheiden.
de organisatoren kunnen door meermaals te stemmen ervoor zorgen dat hun barslechte tt toch zeer goed eindresultaat krijgt, of heb ik het verkeerd voor?
- JanMetDePet
- Mountainbiker
Post by JanMetDePet »
Correct...ik weet niet of het mogelijk is om bij de "polls" hier meerdere malen te stemmen, doch op het net zijn er gratis poll sites waar dit NIET kan . Deze houden namelijk rekening met het ip-adress. Je kan dit altijd beginnen te vervalsen (bijv. ip-spoofing), doch dan gaat het al ver.scott team issue wrote:ik weet niet of dat dat zo'n goed idee is,Lijkt mij een zeer goed idee om onze bevindingen samen te brengen in een soort poll. Je zou een aparte rubriek kunnen maken met voor elk gereden tocht een poll. Deze zou je nadien gemakkelijk kunnen samenbrengen in 1 forumitem dat kan gebruikt worden het jaar nadien. Een ideale manier om het kaf van het koren te scheiden.
de organisatoren kunnen door meermaals te stemmen ervoor zorgen dat hun barslechte tt toch zeer goed eindresultaat krijgt, of heb ik het verkeerd voor?
in kasterlee (hele tijd geleden al) ook tt met bandjes, verschillende bandjes voor de verschillende afstanden.
bij de eerste bevoorrading gestopt, maar die was voor 100km.
dat hadden we niet op tijd gemerkt, maar niemand zei er iets van.
ben de andere bevoorradingen natuurlijk voorbij gereden, alleen die van 60km gedaan.
bij de eerste bevoorrading gestopt, maar die was voor 100km.
dat hadden we niet op tijd gemerkt, maar niemand zei er iets van.
ben de andere bevoorradingen natuurlijk voorbij gereden, alleen die van 60km gedaan.