MTB'ers Mol
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
't Was weer nen dag op den trekker, nie op den Trek dus
. Maar de grote vakantie komt eraan, dus op één van jullie volgende toerkes ga'k er toch eens bijwezen!! 
Om half één stonden we met zijn zessen klaar om er aan te beginnen.
Dat groepje van zes werd er al vlug één van vijf. Ik zal nog veel mogen trainen om die hardrijders te kunnen volgen. En dan durven ze nog te zeggen dat ze niet in conditie zijn.
't Was tof om zo eindelijk de mensen eens te leren kennen irl.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Dat groepje van zes werd er al vlug één van vijf. Ik zal nog veel mogen trainen om die hardrijders te kunnen volgen. En dan durven ze nog te zeggen dat ze niet in conditie zijn.
't Was tof om zo eindelijk de mensen eens te leren kennen irl.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
jow bikefreaks :)
misschien zullen we elkaar wel is ergens tegen komen. maar ik ben nog geen 5 weken bezig met mountainbiken. dus conditie is nog belange niet wat het moet zijn om is met jullie me te rijden. maar gaat wel ne keer of twee door de week rijden plus ne tourtocht.
menne bike is ne pik zwarte cube met zoén belachlijk cros spatbord :)
aja, ik ben van Balen (Rosselaar)
greets Ief.
misschien zullen we elkaar wel is ergens tegen komen. maar ik ben nog geen 5 weken bezig met mountainbiken. dus conditie is nog belange niet wat het moet zijn om is met jullie me te rijden. maar gaat wel ne keer of twee door de week rijden plus ne tourtocht.
menne bike is ne pik zwarte cube met zoén belachlijk cros spatbord :)
aja, ik ben van Balen (Rosselaar)
greets Ief.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
De volgende twee zaterdagen is't weer TT in Mol. Worden er weer plannen gesmeed??
Welke van de 2 is de beste? Mol is bijna altijd goe maar vorige winter toch 1 toer gereden die tegenviel: bijna enkel bosdreven en boerenwegen, geen singletracks. Dan zijn we in Mol dus beter gewoon!!
@ Toon: komde evt ook noggis af want ik rijd al zo lang met diene zak patatten rond

Welke van de 2 is de beste? Mol is bijna altijd goe maar vorige winter toch 1 toer gereden die tegenviel: bijna enkel bosdreven en boerenwegen, geen singletracks. Dan zijn we in Mol dus beter gewoon!!
@ Toon: komde evt ook noggis af want ik rijd al zo lang met diene zak patatten rond
Kweettet kweettet!farmer/cowboy wrote: @ Toon: komde evt ook noggis af want ik rijd al zo lang met diene zak patatten rond![]()
Het begint wat af te korten bij ons.
Het huis is al geplekt ondertussen, dus nog efkes en ik trek mij terug in gang
Als ik 1 van die zaterdagen kan, kom ik zeker af, maar ik kan niks beloven.