Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
...
Last edited by oppersquadra on Sat 17 Nov 2007 17:47, edited 1 time in total.
-
venusexpress
- Mountainbiker
Post by venusexpress »
Idem voor mij, maar ik doe maar de helft van jouw afstand! Tegen dat ik de auto heb buiten gehaald, ben ik er al lang met 't fietske!marge wrote:Voor mij ook. regen, sneeuw, tegen wind, brandende zon. Altijd met de fiets naar het werk. van mij is het wel 1200 meter hé.
Ik werk in 3 shiften, en ga altijd met mijn fiets naar het werk. Nu is de afstand te verwaarlozen (7 km). Soms durf ik bij een vroeg-dienst (13u15 gedaan met werken) met de koersfiets of de MTB naar het werk te rijden. Dan kan ik nadien nog een rit maken.
En na een nacht kan het ferm deugd doen om nog een kleine 20 minuutjes te fietsen. ik moet niet in slaap gewiegd worden
Op jaarbasis rij ongeveer 5.000 met mijn stadsfiets. En nog eens zoveel met de koersfiets en de MTB.
En na een nacht kan het ferm deugd doen om nog een kleine 20 minuutjes te fietsen. ik moet niet in slaap gewiegd worden
Op jaarbasis rij ongeveer 5.000 met mijn stadsfiets. En nog eens zoveel met de koersfiets en de MTB.
Sinds een paar maanden ga ik (als het niet regent) ook regelmatig met de mtb naar 't werk. Heen en terug is dat 20km. Dus goed te doen hé. Met al die file rond Zaventem ben ik soms vlugger met de fiets dan met de auto. Ik ben van plan dit in de toekomst nog meer te doen. Alleen spijtig dat er op die drukke steenweg geen fietspad is.
- pr023473
- Mountainbiker
Ik rij op dinsdag-woensdag en donderdag met de fiets naar het werk.
Heen en terug 36 km met een paar klimmetjes erin.
Met de bike doe ik er 35min over en met de auto +/- 20 min.
Das dus een half uurtje per dag meer onderweg en dus te verwaarlozen tenzij op de benzinetank.
Op maandag en vrijdag moet ik mijn dochter aan de school gaan afhalen.
Heen en terug 36 km met een paar klimmetjes erin.
Met de bike doe ik er 35min over en met de auto +/- 20 min.
Das dus een half uurtje per dag meer onderweg en dus te verwaarlozen tenzij op de benzinetank.
Op maandag en vrijdag moet ik mijn dochter aan de school gaan afhalen.