Indien er niet al te veel wind is haal ik makelijk een km, bocht van 90° kan ik ook , moet wel een grote bocht make.. Maar het doet pijn na een tijdje :p
indien je me niet gelooft ==> aeril has seen it
Wheely
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- RM6
- Mountainbiker
Ik doe gewoon wat wheelie als ik me verveel tijdens de verplaatsing van de ene spot naar de andere .. Bunnyhop manual is inderdaad veel vetter, aerial gaat nu leren om een manual met een 180 te eindigen , ik ook eigenlijkAerial wrote:AeriAl, en idd het is zo, ikzelf doe geen wheelies, vind het iets lelijks, manual is veel vetter.(als het wat lukt)RM6 wrote:
indien je me niet gelooft ==> aeril has seen it
Last edited by RM6 on Sat 12 Nov 2005 01:19, edited 1 time in total.
Tis niet om te stoefen, maar kan al op m'n achterwiel rijden van aan m'n 12jaar ofzo
Hoeveel 100den meters, of km moet het... berg op, berg af, vlakke baan, of offroad... de gemakkelijkheid zelve...
Het is imens gemakkelijk. Ge mag zeker niet te klein rijden, ik rij vooraan op het "onderste" tandwiel... en achteraan, op het 3de of 4de ofzo van boven...
Ge heeft klein ligt trekje aan je stuur en begint gewoon gelijktijdig lichtjes te trappen... en voila, voorwiel komt omhoog... Dan ga je gewoon achterover leunen en laat je je achterover vallen, ge houd gewoon je achterrem vast en schommelt op je evenwichtspunt. Val je achterover dan rem je en komt je voorwiel naar beneden. Zakt het teveel dan terug klein trapje bijgeven !
En voor degene die schakelen in de lucht en snelheid maken, da's kinderspel
dat kan iedereen.
Probeer maar eens aan stuk aan 8km/uur ofzo of trager te blijven rijden, da's stukje moeilijker.
Dat kan ik soms niet laten, dan heb je gasten die met fietsen rijden van +2500 euro en die kunnen niet eens een showtje geven
Dan kom ik ernaast met m'n Focus (die nog redelijk ongekend is) (met LX group) en rij schoon opt gemakje enkele honderden meters opt achterwiel
kwestie van hen niet teveel belachelijk te maken
Het lukt me zelfs om met 1 hand opt achterwiel te rijden, bochten te nemen...
Van zodra ik filmke heb zal ik dit eens posten.
Moet er wel bijzeggen van sedert ik met clickpedalen rij het evenwicht serieus geminderd is, ik balanceer me veel met m'n knieën, en met dat je voeten redelijk vast staan is dat minder gemakkelijk...
Blijven oefenen, heb nog maar arm gebroken en serieuse hoofdwonde van zo'n 6cm acheraan m'n hoofd
maar dat was van een jump mis in te schatten en met m'n hoofd tegen betonnen paal te crashen (was toen jaar of 14)
Hoeveel 100den meters, of km moet het... berg op, berg af, vlakke baan, of offroad... de gemakkelijkheid zelve...
Het is imens gemakkelijk. Ge mag zeker niet te klein rijden, ik rij vooraan op het "onderste" tandwiel... en achteraan, op het 3de of 4de ofzo van boven...
Ge heeft klein ligt trekje aan je stuur en begint gewoon gelijktijdig lichtjes te trappen... en voila, voorwiel komt omhoog... Dan ga je gewoon achterover leunen en laat je je achterover vallen, ge houd gewoon je achterrem vast en schommelt op je evenwichtspunt. Val je achterover dan rem je en komt je voorwiel naar beneden. Zakt het teveel dan terug klein trapje bijgeven !
En voor degene die schakelen in de lucht en snelheid maken, da's kinderspel
Probeer maar eens aan stuk aan 8km/uur ofzo of trager te blijven rijden, da's stukje moeilijker.
Dat kan ik soms niet laten, dan heb je gasten die met fietsen rijden van +2500 euro en die kunnen niet eens een showtje geven
kwestie van hen niet teveel belachelijk te maken
Het lukt me zelfs om met 1 hand opt achterwiel te rijden, bochten te nemen...
Van zodra ik filmke heb zal ik dit eens posten.
Moet er wel bijzeggen van sedert ik met clickpedalen rij het evenwicht serieus geminderd is, ik balanceer me veel met m'n knieën, en met dat je voeten redelijk vast staan is dat minder gemakkelijk...
Blijven oefenen, heb nog maar arm gebroken en serieuse hoofdwonde van zo'n 6cm acheraan m'n hoofd