ja ma hij vind blijkbaar gekken die er 600 euro voor bieden :sPimmeke wrote:En dit is volgens mij de lichtste Merida
Ik ken dieje gast. Ik heb em twee weken geleden meegenomen voor z'n eerste mtb tocht. Ik vond al da em verdacht stil was op het laatste.
niet te doen
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- .:bert:.
- Mountainbiker
ja ma hij vind blijkbaar gekken die er 600 euro voor bieden :s
Das inderdaad veel geld voor die fiets in okkazie, maar wie hem koopt heeft wel een fietske da in orde is want hij is nog nie veel buiten geweest.
En als de mensen eens iets verder zouden kijken dan hun neus lang is, zou daar geen bod opkomen van 600euro.
Zijne uitleg erbij klopt wel van geen kanten.
Allez dan ... Als ge ne keer wilt lachen, lees dan dees topic ne keer :kawa wrote:Maar soms wordt zo serieus gelogen en overdreven dat het grappig word. En hier kan iedereen er ne keer mee lachen.Thierry wrote:Is dat dan niet zo voor ALLE fietsen die daar te koop aangeboden worden ?roy wrote:
Mensen die overdreven prijzen vragen voor goedkope citybikes en versleten mtb's.
http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=22596
Goe bezig, dien 'Ollander
-
K1LlerwaLe
- Mountainbiker
Post by K1LlerwaLe »
Zo een enorme misvatting is da toch ni de mission carbon en de mats trekke toch op een ... Oké de citroenekes ook maar ik denk da er meer zichtbaar verschil is tussen de WRC versie en de serie versie bij citroen dan tussen de vlokes hoorRikske wrote:heeft op olympische spelen zilveren medaille gehaald!
Dit is een zeer licht fiets (+/- 3,5kg),kader HFS lichtgewicht!!