Aalsterse bikers, verenigt U !!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
jempi55
Mountainbiker

Post by jempi55 »

wat dacht u van MTB. de Aalterse bikers :roll:
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

Misschien iets dat verwijst naar het cultureel erfgoed van Aalst : bijvoorbeeld de Zwette Maannen.
Vuil Jeannetten?

is dat geen idee voor een naam?
Curlito
Mountainbiker

Post by Curlito »

Als Aalstenaar klinkt da wel allemaal maar als buitenstaander is da totaal iets anders hé! Ik weet het, Oilsjt blijft Oilsjt maar 't er is toch een serieus verschil tussen mountainbiken en Carnaval hé
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

greenie wrote:
Misschien iets dat verwijst naar het cultureel erfgoed van Aalst : bijvoorbeeld de Zwette Maannen.
Vuil Jeannetten?

is dat geen idee voor een naam?
Zoals Curlito al zei : buiten Aalst roept dat meteen andere gedachten op ...

MBC d'Ajuinen (al dan niet Ajoinen geschreven) daarentegen :wink: (tenzij deze naam al door een plaatselijke wielerclub of zo gebruikt wordt natuurlijk).

Thierry (die zich verder niet gaat moeien 8) )
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Thierry wrote:Thierry (die zich verder niet gaat moeien 8) )
Bwah, een koppel valse t*tt*n en een bontfrakske zou u niet misstaan...
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

khoop in ieder geval dat het een deftige naam is en liefst geenen naam die in verband staat met carnaval. Want dat heeft totaal niks met mountainbike te maken...
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

The S-man wrote:... en liefst geenen naam die in verband staat met carnaval. Want dat heeft totaal niks met mountainbike te maken...
Zijt ge daar zeker van ? Ge moet eens rondkijken op nen TT, daar lopen er veel rond die precies uit ne stoet ontsnapt zijn :lol:
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Zijt ge daar zeker van ? Ge moet eens rondkijken op nen TT, daar lopen er veel rond die precies uit ne stoet ontsnapt zijn
Ok, daar moet ik u wel gelijk geven... :lol:
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

JosR wrote:Ast hier zo voort gaat, kunnen we een treffen organiseren :lol:

Der moet toch iets zijn da we kunnen regelen om es samen te komen.
ah vaneigens ... waarom spreken we nu zondag 13.11.2005 niet eens af om 8u30 in Roosdaal. De Wolfkens rijden er nen TT. in plaats van ieder afzondelijk kunnen we toch allemaal tezamen vertrekken ? ik zal er in ieder geval zijn (ge zult mij kunnen herkennen aan mijn ULTIMA uitrusting (ja hoor, ze valt op), aan ne grijzen helm en ne, Diamond Silver Fox)

Wie van jullie mogen we nog verwachten ?
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Gizmo wrote:
Brainfood wrote:Er zijn blijkbaar toch een aantal mensen geïnteresseerd in een club van Aalst of omstreken. Een club met xc en marathonrijders. Ik zou me graag aansluiten bij een club. Maar om hier in vlaanderen tt's te rijden in groep of met de wtc naar café en terug te rijden, daar heb ik geen zin in. Een club om samen te trainen en naar marathons in binnen- en buitenland te gaan. Dat spreekt me wel aan.

@ Kamikeli

Kan je kiezen met welke bike je rijdt van pervelo? De sponsering houdt dit dan in dat je korting krijgt op je bike?
iets zo in den aard van de kattemboys he zou nie mis zijn, alles mag en niks moet en geen serieuze verplichtingen van alles en nog wa.
Gizmo 8)
@Gizmo: da's gesproken zie ! De Voorzitter van de Kattemboys glundert ! :-D

ps : 'k ga proberen van den 18de ook aanwezig te zijn
Post Reply