trial

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

heb eentje liggen, die zet ik op als ik gewoon toertochten ga doen...

maar voor hetgene ik maar kan uithalen mee diene trailfiets, ni echt bescherming nodig he :D
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

Ge bent rapper gevallen dan je denkt ze.
Ik ben met men fun fietske ook nog nooit gevallen maar heb toch ook altijd een resem bescherming aan.

- Pothelm
- Scheen/kniebescherming
- Elleboogbescherming
- Harnas voor mijn borst en rug
- en handschoentjes

En de keer dat ik is val ga ik er blij mee zijn van het allemaal te dragen!

P.S. Full face helmet staat ook nog op het verlanglijstje :lol:
Aerial
Mountainbiker

Post by Aerial »

Draag je body armor als je street ? lijkt me een beetje hinderlijk niet? :-?
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

Ik draag het liefst wel. Maar dat is meer een neopreen rubber uitvoering dus dat zit niet echt in de weg , en als het koud is dan helpt het nog een beetje om warm te blijven.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

weet er iemand ne velo te koop of te ruil???
Want in occasie vind je die niet makkelijk :-?
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

ik heb nog een trial fiets hangen in mij garagebox, heel goed materiaal maar al tijdje niet meer in gebruik vanwege stopzetting hobby. scheenlappen heb ik ook nog, is wel noodzakelijk want die tandwielen draaien freewheelend rond en eens ge dat een keer of twee in u been geplant krijgt koopt ge snel scheenlappen :)

mocht ge geïnteresseerd zijn laat maar weten, staat niet op één of andere site maar ik doe het toch niet meer, kan er beter iemand anders plezier mee doen
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

stef78 wrote:ik heb nog een trial fiets hangen in mij garagebox, heel goed materiaal maar al tijdje niet meer in gebruik vanwege stopzetting hobby. scheenlappen heb ik ook nog, is wel noodzakelijk want die tandwielen draaien freewheelend rond en eens ge dat een keer of twee in u been geplant krijgt koopt ge snel scheenlappen :)

mocht ge geïnteresseerd zijn laat maar weten, staat niet op één of andere site maar ik doe het toch niet meer, kan er beter iemand anders plezier mee doen
Voor welk bedrag te koop?
Anders heb wel intresse.
Post Reply