Wat ik niet begrijp, er wordt hier steeds gesproken alsof MTB geen explosieve sport zou zijn. (Ook in de discussie over het al dan niet gebruik van Creatine)
Je fietst toch regelmatig bergop, is dat dan niet explosief en te vergelijken met korte sprints? Bergaf 'momentum' houden om dan de volgende heuvel weer wat meer 'gas' te geven.
En die body geometry zadels, heb je daardoor minder last van een verlaagd libido?
Veel fietsen slecht voor het sexleven van een man?
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Ok, korte steile klimmekes zijn mss explosief, maar over het algemeen is MTB toch meer duursport met lange inspanningen dan bvb een spurter die 100m. Je gaat toch niet alle stukken bergop alles eruit halen en op de trappers staan. Begrijp me wel niet verkeerd he, niet (of in mindere mate )explosief wil daarom niet zeggen niet intensief!!!!Cruzer wrote:Wat ik niet begrijp, er wordt hier steeds gesproken alsof MTB geen explosieve sport zou zijn. (Ook in de discussie over het al dan niet gebruik van Creatine)
Je fietst toch regelmatig bergop, is dat dan niet explosief en te vergelijken met korte sprints? Bergaf 'momentum' houden om dan de volgende heuvel weer wat meer 'gas' te geven.
En die body geometry zadels, heb je daardoor minder last van een verlaagd libido?
- carl hungus
- Mountainbiker
- kzoekemienpeird
- Mountainbiker
Oe ?
Post by kzoekemienpeird »
En ik die dacht dat al die wielertoeristen gewoon een excuus zochten om eens een paar uurtjes van hun vrouw verlost te zijn
Euh, 'k ben mij hier weer populair aan 't maken bij de vrouwelijke mtb-sters zeker ?
Euh, 'k ben mij hier weer populair aan 't maken bij de vrouwelijke mtb-sters zeker ?