Aalsterse bikers, verenigt U !!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Curlito
Mountainbiker

Post by Curlito »

Dit vind ik nu eens een super idee zie! De vergadering zal sowieso wel leuk zijn om elkaar eens te leren kennen!
Wat een nieuw forum (voor dit initiatief) betreft wil ik zeker helpen maar zal wel hulp nodig hebben! Plaats op een server enz...
M.a.w. jullie kunnen zeker op mij rekenen!
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Bikers,

We zijn nog niet begonnen en het regent al massa's ideëen =D> =D> , het enthoesiasme groeit zienderogen ... de verwachtingen zijn blijkbaar al redelijk gespannen. :drunk: :drunk:

Laat ons eerst toch 's even de hoofden bij elkaar steken en zien wat voor brokken er in de pap zitten en hoe de pap zal gegeten worden ...

Laat ons eerst en vooral focussen op ons bike-clubje en dan naar de rest.

Indien er nog voorstellen zouden zijn, kunnen we misschien wel al beginnen met een on-line agenda.

Tot de 18e november. Ik zie er al echt naar uit.

Fieldbiker
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Curlito wrote:Dit vind ik nu eens een super idee zie! De vergadering zal sowieso wel leuk zijn om elkaar eens te leren kennen!
Wat een nieuw forum (voor dit initiatief) betreft wil ik zeker helpen maar zal wel hulp nodig hebben! Plaats op een server enz...
Ik heb wel nog wat plaats vrij op mijn hosting pakket en ook een mailinglist of zo kan zonder probleem.

ik stem voor "De Bosjeanetten"!
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Quadrifoglio wrote:
Curlito wrote:Dit vind ik nu eens een super idee zie! De vergadering zal sowieso wel leuk zijn om elkaar eens te leren kennen!
Ik heb wel nog wat plaats vrij op mijn hosting pakket en ook een mailinglist of zo kan zonder probleem.

Voor mij OK.
Stel u voor zeg : een wit tenueke met de clubnaam in zwierige zilveren letters en ne rozen tutu.
=D>
We kunnen mss die van 'De heren maken de man' een ontwerp laten maken ... :lol:
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

jerommeken wrote:
Quadrifoglio wrote:

Voor mij OK.
Stel u voor zeg : een wit tenueke met de clubnaam in zwierige zilveren letters en ne rozen tutu.
=D>
We kunnen mss die van 'De heren maken de man' een ontwerp laten maken ... :lol:
En roze beenverwarmers/overschoenen !

field
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

En een roze lintje aan de helm ...
I(k)s
Mountainbiker

Post by I(k)s »

jerommeken wrote:En een roze lintje aan de helm ...

weg met die energy-bars! nen boeling voor elk!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

roveny wrote:@ not. impos.

mbt intensieve samenwerking : mee akkoord,
dit lijkt me een goed actiepunt : contact opnemen met deze initiatieven in de buurt en verslag uitbrengen op vervolgvergadering. Ik heb momenteel geen flauw benul wat voor activiteiten die reeds uitvoeren ...

mbt afspreken TT's; in zekere zin doen we dit al via het forum 'op kleine schaal' - maar we kennen elkaar (nog) niet en we herkennen elkaar dus ook niet.
Van Streets bvb weet ik dat hij lang haar heeft en (naar eigen zeggen) een grote mulle ... ;
ik heb in Merchtem eens rondgekeken maar tss die 2000 man was het niet makkelijk om hem te vinden
:-)

R 8) 8)
Inderdaad, wij waren daar, maar wegens die 2000 man, zijn we snel in ons stamcafeetje "Vosse finne" enen gaan drinken

Een ander idee voor het clubje zou een soort van bike initiatie kunnen zijn.
Nl een ervaren fietsmekanieker geeft les aan bleukes over hoe een Bracket demonteren en dan ook nog net "niet"in elkaar te krijgen
Voor ziets kunnen we occasioneel dan terecht in de Nijdrop. Ik wil wel eens informeren voor een lokaal.
we kunnen dit initiatief ook verspreieden via het forum en Owijk/Aalstenaren.

Wij hopen met 2 te kunnen afkomen op deze 18de november

Streets
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

roveny wrote:@ not. impos.

mbt intensieve samenwerking : mee akkoord,
dit lijkt me een goed actiepunt : contact opnemen met deze initiatieven in de buurt en verslag uitbrengen op vervolgvergadering. Ik heb momenteel geen flauw benul wat voor activiteiten die reeds uitvoeren ...

mbt afspreken TT's; in zekere zin doen we dit al via het forum 'op kleine schaal' - maar we kennen elkaar (nog) niet en we herkennen elkaar dus ook niet.
Van Streets bvb weet ik dat hij lang haar heeft en (naar eigen zeggen) een grote mulle ... ;
ik heb in Merchtem eens rondgekeken maar tss die 2000 man was het niet makkelijk om hem te vinden
:-)

R 8) 8)
Inderdaad, wij waren daar, maar wegens die 2000 man, zijn we snel in ons stamcafeetje "Vosse finne" enen gaan drinken

Een ander idee voor het clubje zou een soort van bike initiatie kunnen zijn.
Nl een ervaren fietsmekanieker geeft les aan bleukes over hoe een Bracket demonteren en dan ook nog net "niet"in elkaar te krijgen
Voor ziets kunnen we occasioneel dan terecht in de Nijdrop. Ik wil wel eens informeren voor een lokaal.
we kunnen dit initiatief ook verspreieden via het forum en Owijk/Aalstenaren.

Wij hopen met 2 te kunnen afkomen op deze 18de november

Streets
roveny
Mountainbiker

Post by roveny »

Enkele opmerkingen;

@ Streets, die training in de Nijdrop, dat is een goed idee - als we ons haasten kunnen we in de Nijdrop nog terecht vooraleer ze het afbreken ...
Mijn gedacht was het volgende : ik zou willen dat 'een onafhankelijke' met mijn bike een tourke zou rijden om me advies te geven: vering veel te zacht / kettingspanning mag anders / probeer een andere stuurhelling / ... ; daarna besluit ik zelf of ik ermee ga experimenteren of niet. Zoiets kan geen forum doorgeven ( met alle respect zulle) en een fietsemaker is toch nogal vlug commercieel ...

Dit kan een toegevoegde waarde van een club zijn.
Maw to be continued ...

@ Jerommeken, ik ben nogal verwonderd mbt die link 'Verenigen de Aalsterse bikers zich ? Read all about it'
- aangename verrassing moet ik zeggen - deze topic trekt aandacht ? ...

Algemeen : ik heb ook het gevoel 'things are moving' - laten we kleine maar zekere stappen ondernemen.

Ps.: mbt die roze lintjes, roze schoenen en boeling,
eeuh
eigenlijk ga ik me daar nie bij neerleggen ... :roll:
ik had eigenlijk een ander soort club in gedachte ... :oops:

R 8) 8)
Post Reply