Aalsterse bikers, verenigt U !!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
jempi55
Mountainbiker

Post by jempi55 »

kan helaas niet komen, werk in ploegen maar zal hier het resultaat wel te weten komen hoop ik :-)
Dirttracker
Mountainbiker

Post by Dirttracker »

Gizmo wrote:hier al een klein deel

Gizmo
Quadrifoglio
nothing 's impossible
Curlito ( mss )
Fieldbiker
Brainfood

Gizmo 8)
Dirttracker
bartjes
Mountainbiker

Post by bartjes »

Ik wacht ook vol spanning op het resultaat... 8)
roveny
Mountainbiker

Post by roveny »

Aalsterse bikers;
idee : om op 18/11 te kunnen starten leggen we een agenda vast

enkele voorstellen :

1. het kind moet een naam hebben,
bvb ABC (Aalsterse Bikers Club) ?

2. voor wie zal de club opgericht worden ?
naast MTBers ook koersmannen ?
Mijn idee : iedereen is welkom, maar het gaat over MTB

3. Wat zijn de 3 voornaamste zaken waar de club zich mee bezig zal houden?
mijn voorstellen:
- het MTB gebeuren in de ruime omgeving van Aalst promoten ( door bvb de leden op te roepen om een bep. TT te rijden, info uit te wisselen, ...))
- organiseren van MTB ritten, bvb car poolen naar de Ardennen ( al iets moeilijker?)
- (technische) ondersteuning voor de leden (lijkt me interessant - maar hoe weet ik nog niet). Het forum kan algemene info geven ; de club persoonlijke ondersteuning)

Alle reacties zijn welkom !
R
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

roveny wrote:Aalsterse bikers;
idee : om op 18/11 te kunnen starten leggen we een agenda vast

enkele voorstellen :

wel ik had ivm de naam ook al zoiets in gedachte, ABT klinkt anders ook niet slecht ( Aalsters Biking Team )

daar kunnen we gerust een mouw aan passen hé, opdelen in verschillende klasse's

mijn voorstellen:
- het MTB gebeuren in de ruime omgeving van Aalst promoten ( door bvb de leden op te roepen om een bep. TT te rijden, info uit te wisselen, ...))
- organiseren van MTB ritten, bvb car poolen naar de Ardennen ( al iets moeilijker?)

no comment !!

- (technische) ondersteuning voor de leden (lijkt me interessant - maar hoe weet ik nog niet). Het forum kan algemene info geven ; de club persoonlijke ondersteuning)

no comment !!

Alle reacties zijn welkom !
R

Gizmo 8)
Curlito
Mountainbiker

Post by Curlito »

Denk dat we best eerst eens zien met wie we wel en niet kunnen samen werken! Klikt niet altijd met iedereen maar laten we positief blijven en er van uitgaan dat dit geen probleem zal zijn :-D

Misschien wel al een belangrijk punt om eens over na te denken: Willen we een officiële club of eerder een vrijblijvende?
Klinkt eerst raar maar zit wel iets in! Er zullen natuurlijk nog wel leuke voorstellen komen en dan kiezen maar!
Misschien beginnen met mountainbikers en ff zien? We zullen wel snel genoeg merken of er vraag naar is niet?
mijn voorstellen:
Ideaal :-D
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Een andere piste:

ipv een club in Aalst een intensieve samenwerking tussen de verschillende clubs/ initiatieven uit de buurt:

vb Lede, Aaigem, Erpe-Mere, Denderleeuw,...
De mensen uit Aalst zelf kunnen natuurlijk ook een initiatief starten, maar het kan, hoop ik, niet de bedoeling zijn de alternatieven uit de buurt op hun gat te leggen?

Wat wel: vb samen TT's kiezen, carpoolen voor de verre tochten, af en toe afspreken om mekaar de mooie stukjes te laten zien van de "Eigen streek",.... bikers naar het (voor hun meest aangewezen) alternatief naast hun deur verwijzen.
roveny
Mountainbiker

Post by roveny »

@ not. impos.

mbt intensieve samenwerking : mee akkoord,
dit lijkt me een goed actiepunt : contact opnemen met deze initiatieven in de buurt en verslag uitbrengen op vervolgvergadering. Ik heb momenteel geen flauw benul wat voor activiteiten die reeds uitvoeren ...

mbt afspreken TT's; in zekere zin doen we dit al via het forum 'op kleine schaal' - maar we kennen elkaar (nog) niet en we herkennen elkaar dus ook niet.
Van Streets bvb weet ik dat hij lang haar heeft en (naar eigen zeggen) een grote mulle ... ;
ik heb in Merchtem eens rondgekeken maar tss die 2000 man was het niet makkelijk om hem te vinden
:-)

R 8) 8)
Brainfood
Mountainbiker

Post by Brainfood »

en/ of met de clubs uit de streek een onderverdeling maken in tt-bikers, marathonbikers, xc enz. bv. alle tt-rijders van lede, aalst, erpe-mere,... in een club. De marathonrijders van de omstreken in een club enz.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Brainfood wrote:en/ of met de clubs uit de streek een onderverdeling maken in tt-bikers, marathonbikers, xc enz. bv. alle tt-rijders van lede, aalst, erpe-mere,... in een club. De marathonrijders van de omstreken in een club enz.
Ik moet zeggen dat ik op een woensdagavond/ -namiddag sneller afspreek met een paar bikers van om de hoek, ook al zijn die misschien een beeteke aan de trage of snelle kant, dan mijn veloke te pakken en eerst naar Aalst, Erpe-mere of Denderleeuw te rijden (laat staan de auto te moeten nemen).
:-?

Voor een rit naar Bouillon is het al wat anders, dan passeer ik met plezier ergens om iemand op te pikken of bij iemand in de wagen mee te rijden :wink:

In het weekend idem, samen op hetzelfde uur starten met een hoop bekend volk en dan onderverdelen in 2 of 3 groepen, op voorhand een Zaterdagse TT, een zondagse TT en een Marathonrit uitkiezen en daar afspreken.
Iedereen organiseert eens een ritje voor de andere clubjes (zo zijn de TT's ontstaan)

Een forum is een zeer goed middel om mekaar te vinden.
Of dit forum de beste oplossing is???

Ik zou eerder voor een eigen (afzonderlijk &onafhankelijk) forum/ site opteren. Curlito???
Post Reply