Vlam!...ik kan de 18/11 niet maar ja, een dag vinden die voor iedereen past lukt toch nooit...fieldbiker wrote:Gasten,
Laat ons misschien definitief afspreken op 18 november 2005 om 20h30 in de cafetaria van de Schreef te Aalst (Parkeerperikelen zullen er moeten bijgenomen worden ...). Ik zal de mensen van de Schreef vragen om een tafeltje of twee te reserveren.
Laat ons er vanuit gaan dat - als we iets organiseren ivm clubverband :
- het vrijblijvend voor iedereen zal zijn en blijven, (toch zeker in het begin - de evolutie zal wel uitwijzen wat we ermee gaan doen)
- het zich zal situeren in Aalst, kwestie van eventueel verloop naar andere clubs te minimaliseren en om toch zoveel mogelijk bikers/bikesters van onze streken aan te trekken en te centraliseren in 1 club(je).
Al de rest, zal moeten blijken uit de feedback van onze eerste samenkomst.
Fieldbiker
ik sluit me volledig aan bij wat hier al geschreven is: vrijblijvend beginnen, carpoolen naar TT's ed, als we met genoeg zijn eventueel opsplitsing maken tussen getrainde snelheidsfreaks en wie het eerder rustig aan wil/moet doen (waar ik mezelf toe reken)...
En voor de rest zal het resultaat van die bijeenkomst hier wel te lezen zijn zeker! Hou de afwezigen op de hoogte zou ik zo zeggen