Mountainbike.be Tenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Post Reply
Guest

Post by Guest »

anders even afspreken voor op te halen
ik ben van wezemaal en werkt te aarschot
kan dus dat truitje oppikken en aan kadee geven bij de volgende meeting (24september)
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

hoihoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar een outfit om te gaan biken want ons moeder die blijft nie lachen me jeansbroeken die zwart zien van de smeer of stukken uitgereten zijn...
en vermits ik hier lid ben, waarom niet in een blitse outfit van deze bovenstebeste site =D>
daarom dit vraagje, wat is praktisch het beste haalbaar voor algemeen gebruik? korte broek- lange broek korte mouwen, lange mouwen...
ook qua maten. in het gewone leven heb ik maat 28 in broeken en een Medium of small in de tshirten. wat dan aan te raden ivm de maten voor een uitrusting?
greetz
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Geronnimo wrote:hoihoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar een outfit om te gaan biken want ons moeder die blijft nie lachen me jeansbroeken die zwart zien van de smeer of stukken uitgereten zijn...
en vermits ik hier lid ben, waarom niet in een blitse outfit van deze bovenstebeste site =D>
daarom dit vraagje, wat is praktisch het beste haalbaar voor algemeen gebruik? korte broek- lange broek korte mouwen, lange mouwen...
ook qua maten. in het gewone leven heb ik maat 28 in broeken en een Medium of small in de tshirten. wat dan aan te raden ivm de maten voor een uitrusting?
greetz
Denk dat het best is dat je past hoor, volgens mij is dit mogelijk op Expo Velo waar we een stand hebben, best eens informeren bij Kadee. :wink:
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

expo velo? waar, wanneer en hoe:-)
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Geronnimo wrote:expo velo? waar, wanneer en hoe:-)
www.expo-velo.be , Mountainbike.be is daar aanwezig met een stand.
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Joriz wrote:Vandaag alles aangekregen, heb alles in XL gepakt.
Ferm spul wel :)
Alleen de korte en lange broek mocht een maat kleiner omda ze een heel klein beetje te lang is ma het is zo ook goed hoor :) Truikes passen perfect :)
1.80m en 79kg
Voor 1m85 en 74kg zal de XL dus perfect zijn ?
RSCA-lad
Mountainbiker

Post by RSCA-lad »

Ik heb gisteren mijn tenue ontvangen. Tpast perfect. Bedankt voor de vlotte service!
Haegike
Mountainbiker

Post by Haegike »

is er iemand uit de regio lier (boechout of ranst kunnen handig zijn) die een tenueke hebben?
ikzelf ben 1.80m en weeg 85kg (hopelijk binnen een tijd wat minder) en ik zou graag ongeveer weten hoe groot ik moet gaan en aangezien ik niet direct in zottegem kom...

als ik trouwens een pakket bestel, hoe moet ik dan de maten kiezen?

mvg,
Stijn
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Haegike wrote:is er iemand uit de regio lier (boechout of ranst kunnen handig zijn) die een tenueke hebben?
ikzelf ben 1.80m en weeg 85kg (hopelijk binnen een tijd wat minder) en ik zou graag ongeveer weten hoe groot ik moet gaan en aangezien ik niet direct in zottegem kom...

als ik trouwens een pakket bestel, hoe moet ik dan de maten kiezen?

mvg,
Stijn
Stijn, je kan altijd komen passen bij thuis in Kontich. Stuur me effe een PB voor meer info.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Is er eventueel sprake van een soort thermovest in het gamma ?
Post Reply