hoi,
Ik zoek dus was Downhill en trails in de buurt van Sint-Niklaas. Ik wil ook gerust 20km rijden om er te raken!
Als er niet direct in de buurt zijn wil ik ook wel eens de trein nemen naar een goede downhill of trail...
Ook had ik gehoord dat de vlaamse ardennen tof zijn om te MTBken is dit zo?
dank
Downhill, trails omgeving Sint-Niklaas
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
haha, downhill in sint-niklaas zal moeilijk worden. Freeriden in de betekenis van afdalen ook..... k weet wel paar leuke tracks zijn, maar k zou ze nie DH durven noemen, zelfs mee moeite XC.
maareuhhh.... k vind het wel zalig dat er zich nog iemand in mn buurt er zich mee bezig houdt, eens afspreken?
maareuhhh.... k vind het wel zalig dat er zich nog iemand in mn buurt er zich mee bezig houdt, eens afspreken?
Jammer genoeg niet, morgen vertreken ze ook aan het ster voor +-50km en ik kan ook niet! (mijn neef had gevraagd mee te gaan) ik verdrink in het schoolwerk de laatste weken dus ik moet altijd maar passenfredo wrote:trouwens doe ge nie mee aan de 4x in Oost-Rozebeke? (zie ander topic)
Ik wil zeker wel eens afspreken! Mss kunnen we naar iets "beter" gaan dan hier in de buurt :)
Ik fiets meestal rond het ster, wel toffe wegjes maar niet extreem moeilijk. Als ik eens wil springen fiets in naar de mirabrug maar dat is ook niet van WAAAW.
In Waasmunster is er naast die ballon-opstijgplaats wel iets MEGA extreem. Ik weet niet of het voor motocrossers of MTB's is eigelijk...
groeten!
ps: ik ben nog maar beginnend in freeride, daarom dat ik in de buurt iets wou weten om echt te trainer erop.
Da in waasmunster is den bekenden dirt. Der komt veel volk van her en der om der te komen dirten.
De plaats bij uitstek als ge wilt jumpen
voor de rest ... tja ... tis echt gen vetten.... ogen opentrekken en de meest onwaarschijnlijkste dingen rijden.
ps: k heb ooit ies iets gehoord (nog nooit geweest) van iets in steendorp
voor de rest ... tja ... tis echt gen vetten.... ogen opentrekken en de meest onwaarschijnlijkste dingen rijden.
oké, ik wil daar wel iemand eens zien dirten :p dat is virtueel onmogelijk (realistisch gezien ook zefredo wrote:Da in waasmunster is den bekenden dirt. Der komt veel volk van her en der om der te komen dirten.
Zijn er dan andere alternatieven verder en goed bereikbaar met de trein? (is om eens occasioneel eens te doen dan)
Dat van steendorp ga ik eens onderhoren en na mijn examens hoor je nog iets van mij om eens iets te doen van MTB trouwens!
Oké laat maar iets weten! Voor januari kan ik jammer genoeg niet garanderen van zekerheid. eind januari en februari ben ik de 1ste om nieuwe plaatse te gaan verkennen !manitou. wrote:ik zoek binnenkort wel mss eens iets te organiseren in namen
als je dan bv met de trein tot leuvben kunt komen kun je met mij mee met de wagen
-
dirtrider.Q
- Mountainbiker
Post by dirtrider.Q »
Hallo,
Ik ben van Steendorp, en ken ongeveer alles in de buurt omdat ik dikwijls ga Enduro rijden met mijn motor... In Waasmunster is er inderdaad een terrein maar eh dat is nogal extreem. Ik denk dat dit parcours eerder voor stuntriding is aangezien het allemaal zeeeeer kort opeen ligt.
Verder is het hier voor mountainbike meestal crosscountry toestanden en trails en wegels enzo maar verwacht geen plaatsen waar je je optimale veerweg kan gaan testen. Aan de mirabrug in Hamme is een leuk terrein maar verder is het allemaal nogal tam hier in de buurt.
Ik heb zelf een fiets met enkel een voos voorkvork dus ge moet ni vragen, ik amuseer me hier wel maar een dagje Houffalize doet wonderen :)
Zeg iets anders, ben je tevreden van die Rockrider 9.1? Ik zit namelijk over een 9.2 te denken maar de naam Decathlon schrikt me wa af en die fourche is die wa ok?
Thanks,
Q
Ik ben van Steendorp, en ken ongeveer alles in de buurt omdat ik dikwijls ga Enduro rijden met mijn motor... In Waasmunster is er inderdaad een terrein maar eh dat is nogal extreem. Ik denk dat dit parcours eerder voor stuntriding is aangezien het allemaal zeeeeer kort opeen ligt.
Verder is het hier voor mountainbike meestal crosscountry toestanden en trails en wegels enzo maar verwacht geen plaatsen waar je je optimale veerweg kan gaan testen. Aan de mirabrug in Hamme is een leuk terrein maar verder is het allemaal nogal tam hier in de buurt.
Ik heb zelf een fiets met enkel een voos voorkvork dus ge moet ni vragen, ik amuseer me hier wel maar een dagje Houffalize doet wonderen :)
Zeg iets anders, ben je tevreden van die Rockrider 9.1? Ik zit namelijk over een 9.2 te denken maar de naam Decathlon schrikt me wa af en die fourche is die wa ok?
Thanks,
Q