baasje123 wrote:Hoi stampers,
'k Hoor hier geregeld de naam Chamizo vallen en blijkbaar heeft die 41-jarige wouter (wowtre)daar iets mee te maken???
Hij heeft waarschijnlijk 1 van onze oude teamfietsen op de kop kunnen tikken of misschien zelf eentje samengesteld zoals mogelijk is bij Chamizo.
De nieuwe site van Chamizo biedt trouwens dezelfde forumstructuur zoals deze maar is weinig bevolkt!!!
Indien jullie eens afspreken wil ik zeker eens meegaan teneinde andere bikers en aldus andere meningen en verhalen te leren kennen.
Ikzelf ben 31j jong en ben een stukje van het Chamizo-Sportful MTB team maar dan passief, nl mecanieker.
Ik bike echter graag maar op een iets lager niveau.
Af en toe een open wedstrijdje meepikken is wel leuk maar daar kom ik mezelf altijd wel eens tegen!
Een gouden tip : in deze streken kan je best de leuke onverharde stukjes aan elkaar rijgen en de tussenstukken (lees asfalt) gebruiken om terug op adem te komen. Wat ik dikwijls doe is Hofstade combineren met militair domein Katelijne en eventueel een stukje van Haacht. Zodoende maak je wat kilometers zonder hierbij vaak in het rood te moeten gaan.
Laatst merkte ik trouwens Wodan pijltjes op? Vermits dit ook mtb-ers zijn graag een antwoord over hoe en wat? Don Alfonso of Fons V.H.?
Da stuk in Katelijne is da daar aan de Valkstraat dat ge wilt zeggen??
Is daar veel te beleven?