C2C 2005

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

A d r i wrote:Wat ik van verzekeringen weet, is dat je bijna altijd gezien bent als er effectief wat gebeurd. Wat natuurlijk de normale gang van zaken is.

Als organisatie moet je je verzekeren tegen schadeclaims van deelnemers :-?
Da's inderdaad de normale gang van zaken bij verzekeringen...

Voor "gewone" schadeclaims à la iemand in een canyon doen springen van 50 meter hoogte en 10 cm water beneden ;-) hebben we natuurlijk onze BA verzekering, met een dekking die ruim voldoende is voor al Adri zijn vorige, huidige en toekomstige fietsen.
Maar transport van en naar België van een hoop mtb's valt daar denk ik niet onder, vandaar de aparte transportverzekering - ik heb geen zin om falliet te gaan moesten we onze aanhangwagen met jullie fietsen erin per ongeluk tot schroot herleiden - vandaar.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

ivo wrote:Niet voor het een of ander maar dan moet je ook niet met een liuchtgeveerde voorvork naar ginder trekken want die kan het dan net zo goed begeven. Of je kan een DTSwiss LO van 2006 monteren met (in het duurdere geval) een remote LO of op de goedkopere versie een handmatige LO. Kan je bij een kapotte demper nog altijd de LO instellen zodat je ahw met een hardtail verder kan.
En zo al die afdalingen doen met de Lock Out aan? Ik geloof niet dat die lang zal werken. En bij mij werkte mijn demper nog perfect hoor, hij werd alleen niet meer geblokkeert door de de brain demper. Ik reed dus steeds rond met een fiets een een Float demper zonder LO. Om hier in België wat rond te bollen heb ik de druk op de Float demper nu verhoogd tot dicht tegen het max aan zodat het pompen (maar ook het dempen) beduidend minder is.
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Vanaf nu kan je ook mijn verslag lezen, volg de link op de homepage!!
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Al ff diagonaal doorgenomen ...
=D> chapeau dat ge zoveel onthouden hebt. Het grondig doornemen, zal ion stukjes gebeuren als ik een beetje minder schoolwerk heb. Ik wil je werk geen oneer aandoen door het slechts vluchtig te bekijken. Hopelijk kunnen we het verslag gauw geïlustreerd zien van een paar bangelijke foto's. :roll: , waarom niet van 8) Ategev :lol: :P . En van mtb-grietje :wink: .
kine rider
Mountainbiker

Post by kine rider »

mtb grietje wrote:Vanaf nu kan je ook mijn verslag lezen, volg de link op de homepage!!
Om de een of andere reden kan ik dat niet openen, gisteren niet en vandaag niet, mijn scherm blijft gewoon wit, en ik ken geen ballen van computers af... baal baal...
whiteman
Mountainbiker

Post by whiteman »

ATEGEV wrote:Hopelijk kunnen we het verslag gauw geïlustreerd zien van een paar bangelijke foto's. , waarom niet van Ategev .
Don't worry, de fotos van je glimmende benen en vooral de fotos van na je val dat je daar als een halve mummy rondloopt kunnen we niet laten passeren !!

Ook een leuk extraatje in het artikel: de hoogteprofielen zijn elke dag op dezelfde schaal gemaakt, dus heb je nu een beter idee hoe de dagen zich verhouden van elkaar. Op de profielen vd gps was de schaal aangepast naar de grootte vh blad en had je dus elke dag een andere verhouding.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

[quote="kine rider"]Om de een of andere reden kan ik dat niet openen, gisteren niet en vandaag niet, mijn scherm blijft gewoon wit, en ik ken geen ballen van computers af... baal baal...[/quote]

Heb je wel acrobat reader op je pc staan?
kine rider
Mountainbiker

Post by kine rider »

Jaja, adobe en acrobat en zo van die toestanden, voor mij is dat chinees maar als hij om e zoveel maanden vraagt om te updaten, doe ik dat steeds... Ik snap er niets van, krijg wel eens af en toe pdf-files toegestuurd, lukt steeds. Ik lees ook steeds het interview van de maand op deze site (ook in pdf)... en lukt ook steeds

@whiteman, bedankt voor je pb, maar ook die tip werkt niet (met rechter muisknop, doel oplsaan als)... mijn scherm blijft wit...

:evil: :-? :( :cry: :roll: verdomme he, ik snap er geen ... van...
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Ik had dit ook de eerste keer. Tis omdat ge het pdf bestand online opent en het zo groot is. Is uw volle bandbreedte beschikbaar? Dan laat je gewoon je scherm eventjes wit staan en na een tijdje zal je het kunnen bekijken. Eens je de tekst ziet druk je op het disketje links bovenaan in Acrobat en sla je het op, zodat je het bestand kunt openen zonder connectie.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Alles lijkt me toch in orde en aangezien er niemand anders last mee heeft lijkt het probleem toch bij jou te liggen hoor.
Wel opletten met dat update pop up scherm, dat zit soms achter een paar andere openstaande vensters verborgen en dan opent Acrobat dat bestand dus niet.
Locked