voor mij 2farmer/cowboy wrote:maar ene?Rasse wrote:En den apres samen ene pakken?
MTB'ers Mol
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Ik ga volgend weekend de Hapert Classic rijden.Ik ben van zins om er een lange duurtraining van te maken.De bedoeling is om s'morgens tegen +/-7u te vertrekken vanuit Mol naar Scherpenheuvel langs de weg.Dan de Classic te rijden.Iets drinken en dan terug met de fiets langs de weg van Hapert naar Mol.Ik schat dat het zo'n 160km wordt.Uiteraard,als er iemand zich geroepen voelt,wordt het ritme aangepast zodat het geen extensieve rit wordt!
Bij mij gaat het vooral om lang in't zadel te blijven zitten,niet zozeer om de gem. km/u!
Geef maar een seintje indien je je geroepen voelt,of als je wat meer info wil.
Ik zou het fijn vinden moest er iemand meerijden,uiteindelijk is het lang fietsen...maar ik doe het sowieso!
Groetjes,
$mokeyJoe
Geef maar een seintje indien je je geroepen voelt,of als je wat meer info wil.
Ik zou het fijn vinden moest er iemand meerijden,uiteindelijk is het lang fietsen...maar ik doe het sowieso!
Groetjes,
$mokeyJoe
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Dag spider!
Dat moet treffen...ben een 29'er van't Sluis die ook aan MTB doet!
Ik wil altijd wel eens een ritje meefietsen,indien het mogelijk is.Ik zou zeggen laat een berichtje hier achter of pb me maar.Als je een bericht hier achter laat,zijn er misschien nog mensen die meekomen!
Groetjes,
$mokeyJoe
Dat moet treffen...ben een 29'er van't Sluis die ook aan MTB doet!
Groetjes,
$mokeyJoe
-
Blackadder
- Mountainbiker