30/10/05 Scherpenheuvel-Hapert

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
nasch
Mountainbiker

Post by nasch »

Weet er iemand of je ter plaatse ook nog kan inschrijven?
kasy
Mountainbiker

Post by kasy »

Volgens mij niet nasch , zie anders hier eens http://www.twcclassic.nl/
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

vorig jaar ook meegedaan. is best wel leuk om eens te doen. doorheen het mooie limburg, en vooral de stukskes rond luyksgestel vond ik mooi. maar tleek voor mij persoonlijk een beetje te veel op een koers, zonder dat het er ene was. en organisatorisch een ganse rompslomp, net als de cristalp van punt A naar B, pfft, lastig.
de suggestie van beny is natuurlijk wel de beste manier van werken. dit jaar niet, RL weekend...
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Grrr, het zal er nat en zwaar bijliggen. Niet echt m'n ding, vrees ik.
Ik moet het eerder hebben van het temporijden...

Ik wilde starten met m'n Ritchey Speedmax-bandjes, omdat ik vernam dat het eerste deel vooral temporijden is over verharde ondergrond (ik nam er zelf nog niet aan deel, dus ken het parcours ook niet).

Ik vrees dat er bij gebruik van zware banden meer tijd en energie verloren wordt in het eerste stuk, dan wat je als voordeel hebt in de stukken slijk nadien.

Ik ben nu door de grote regenval wel aan't twijfelen om m'n Speedmaxen te gebruiken. Wat denken jullie; zou je het aanraden om daarmee te starten, en dan bij het ingaan van het 2de stuk met meer onverharde paden wat druk af te laten, om zo meer grip te hebben?
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Ik blijf gewoon rijden met mijn Conti's SS met NoTubes.
Lekker genieten.Ik maak er trouwens een serieuze duurtraining van:160km met vertrek van thuis uit en aankomst thuis! :wink:
Groetjes,
$mokeyJoe
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

$mokeyJoe wrote:Ik maak er trouwens een serieuze duurtraining van:160km met vertrek van thuis uit en aankomst thuis! :wink:
Amaai, da's nie niks! Ik ben zelf van Geel, maar verkies toch het autoke voor heen en terug :oops:

Maar gelukkig is Sabinneke toch weeral positief! Het weer gaat heel goed blijven de volgende dagen, zondag incluis.
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Ik heb nu 11 dagen geleden het geld overgeschreven, maar per post geen stuurnummer toegekregen.
Ik heb nog niet gebeld naar de verantwoordelijke van de organiserende club uit Hapert, want die man zal nu wel heelwat telefoontjes krijgen. Maar ik had wel vernomen dat, indien je het nummer niet via de post toekrijgt, dat je het 's morgens voor de start ergens in een café in Scherpenheuvel kan gaan afhalen. Iemand enig idee waar?
Crash Boom!
Mountainbiker

Post by Crash Boom! »

Da zou ik ook graag weten want heb juist hetzelfde voor ongeveer 2 weken geleden geld overgemaakt op hun rekeningnummer maar nog altijd geen nummer ontvangen.
ward
Mountainbiker

Post by ward »

Als ge u nummer niet krijgt kunt ge da gaan afhalen in cafe "de valk". Da ligt op de steenweg die rond de basiliek loopt, als ge van aarschot naar diest rijdt aan de rechterkant.
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Thanks, Ward !
Post Reply