Ik zou mij graag de volledige granville tenue aanschaffen maar ik weet niet welke maat het best is om te bestellen.
Ik ben 1m93 en weeg 83 kg
Wat zijn volgens jullie de beste maten?
Het probleem is dat je die nergens kunt gaan passen daar ze enkel op bestelling geleverd worden bij de dealers.
Advies gevraagd - Granville teamwear
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- kzoekemienpeird
- Mountainbiker
ook interesse
Post by kzoekemienpeird »
Ik zou ook wel een Granville trui willen, maar dan wel eerst passen.
Laat me maar weten als je een oplossing vindt.
Als we nog een paar geïnteresseerden vinden, krijgen we misschien wel korting
Of doen ze een complete modeshow voor ons ...
Groeten
Laat me maar weten als je een oplossing vindt.
Als we nog een paar geïnteresseerden vinden, krijgen we misschien wel korting
Groeten
jaja ze kunnen ze inderdaad bestellen, maar daarmee weet ge nog altijd niet welke u maat is hé.DiDi wrote:Elke Granville dealer kan de kleding bestellen. Sommigen hebben echter geen modellen in voorraad en dat maakt het soms moeilijk.
Dus: vragen is de boodschap!
Ze bestellen enkel en alleen maar als ge hun de juiste maten kunt meedelen.
PS. Die sommigen - mag je van mij gerust aan nemen, het zijn er velen die niets meer van die kledij in voorraad hebben. Je mag mij anders gerust 1 winkel zeggen in en rond de streek van 9420 Erpe-Mere waar ze de kledij op voorraad hebben. Heb ze allemaal al afgebeld, geen enkele die iets in voorraad heeft
-
DiDi
- Mountainbiker
- Location: Ridley Ignite C29 Ltd, Ridley Noah, Granville HTi, Ibis Silk Ti
Het klopt dat de meeste dealers geen voorraad hebben van kleding. Ze zien dit nog als "bijkomstigheid" en willen dan ook niet de investering doen om een groot gamma op voorraad te houden. We zijn ons wel degelijk bewust van dit probleem en geloof me, we zouden het ook graag anders zien
Concreet zijn we aan het bekijken hoe we de verdeling kunnen optimaliseren en een eerste stap zou een online verkoop zijn via onze website (met een duidelijke maattabel erbij!). Ook gaan we proberen om de verdeling via onze dealers te verbeteren door bijv. met pakketten te werken en ze beter te ondersteunen.
Concreet zijn we aan het bekijken hoe we de verdeling kunnen optimaliseren en een eerste stap zou een online verkoop zijn via onze website (met een duidelijke maattabel erbij!). Ook gaan we proberen om de verdeling via onze dealers te verbeteren door bijv. met pakketten te werken en ze beter te ondersteunen.
- kzoekemienpeird
- Mountainbiker
Winkels
Post by kzoekemienpeird »
Misschien op zoek gaan naar één of twee winkels die het ganse assortiment Granville kledij wel op voorraad willen nemen en er dan ook reclame voor maken op de Granville website ?
Als er in de buurt van die winkel een mtb route te vinden is, zullen de meeste mtb fanaten het wellicht niet zo erg vinden om eens een dagtripje te maken !
Terzijde, ik heb de indruk dat het kledij probleem voor alle merken hetzelfde is. De fietswinkel in mijn buurt heeft een gans assortiment fietsen in voorraad (alhoewel ik hem er zelf moest aan herinneren dat ik niet het toonzaalmodel wilde, maar ééntje in mijn maat !), ook een reuze voorraad schoenen maar qua kledij is het simpelweg triestig.
Greetz !
Als er in de buurt van die winkel een mtb route te vinden is, zullen de meeste mtb fanaten het wellicht niet zo erg vinden om eens een dagtripje te maken !
Terzijde, ik heb de indruk dat het kledij probleem voor alle merken hetzelfde is. De fietswinkel in mijn buurt heeft een gans assortiment fietsen in voorraad (alhoewel ik hem er zelf moest aan herinneren dat ik niet het toonzaalmodel wilde, maar ééntje in mijn maat !), ook een reuze voorraad schoenen maar qua kledij is het simpelweg triestig.
Greetz !