Heeft er al iemand ervaring met DE combinatie (volgens Schwalbe) ???
Vooraan Nobby Nic en achteraan een Racing Ralph ???
Grtz...
S.
Nieuwe banden schwalbe
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ik heb een Nobby Nic 2.1 besteld en heb hier nog RR's liggen. Ik ga het de volgende week zeker eens testen. Reed vroeger al met Jimmy vooraan en RR achteraan. En dat was we toen heel goed bevallen. Had wat schrik voor RR op de nattere stukken maar ze hebben me toen niet in de steek gelaten. Was zelfs verwonderd hoeveel grip die band nog geeft op wat nattere stukken, zelfs bergop. Je mag hem wel niet te hard zetten dan. +- 2.5 bar.#Skull' wrote:Heeft er al iemand ervaring met DE combinatie (volgens Schwalbe) ???
Grtz...
S.
Ik hou je op de hoogte!
Ik heb een Nobby Nic 2.1 besteld en heb hier nog RR's liggen. Ik ga het de volgende week zeker eens testen. Reed vroeger al met Jimmy vooraan en RR achteraan. En dat was we toen heel goed bevallen. Had wat schrik voor RR op de nattere stukken maar ze hebben me toen niet in de steek gelaten. Was zelfs verwonderd hoeveel grip die band nog geeft op wat nattere stukken, zelfs bergop. Je mag hem wel niet te hard zetten dan. +- 2.5 bar.#Skull' wrote:Heeft er al iemand ervaring met DE combinatie (volgens Schwalbe) ???
Grtz...
S.
Ik hou je op de hoogte!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Ik heb net de Nobby Nick 2.1 UST vooraan gemonteerd & achteraan een Racing Ralp UST 2.1. Zondag rijden we de Bart Brentjens Challenge, zal daarna is een review posten
Even op en af de oprit zegt niet veel he 
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
-
Explicarmelo
- Mountainbiker
- Location: Cube Airmatic Teamline, DtSwiss, Fox F100X, X.0, Magura Marta SL!
Post by Explicarmelo »
'k Heb ze eergisteren gemonteerd, in 1,80. Nu zondag betekom rijden, zal verslag uitbrengen achteraf over hoe ze me bevallen!